Skocz do zawartości
osti24

Rozmowy słabo slychac

    Rekomendowane odpowiedzi

    osti24
    [mention=134073]osti24[/mention]
    Taka prośba. Nie cytuj każdej z odpowiedzi poprzednika, bo się sieczka robi. Na dole strony masz button Dodaj odpowiedź.
    Gdy chcesz bezpośrednio do kogoś skierować odpowiedz użyj małpki użytkownik. Thx.
     
    Z toolkitami zazwyczaj tak jest, że po czasie dev o nich zapomina i nie aktualizuje.
    Stąd robią się problemy braku zgodności SU czy TWRP z Romem.
    TWRP po uruchomieniu potrafi stać na ekranie statrowym kilka minut. To tu akurat jest normalne ze względu na potrzebny czas
    na odszyfrowanie zawartości.
    Jeśli masz to TWRP wrzucone (twrp-3.2.1-0-oneplus3) lub to (https://forum.xda-developers.com/devdb/project/dl/?id=27655&task=get)
    to poczekaj aż się odpali bez nerwów ( z 2-5 min).
    Potem wrzuć Magisk : https://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=4427153&d=1519237686
    i edytuj sobie plik mixera.
    Dzięki Roy zastosuje się do uwag. Wszystko wporzadku root poszedł plik zedytowany jest zauważalnie głośniej ale to chyba nie jest jeszcze to w porównaniu do s7. Czy w Polsce ten mój telefon ma jeszcze gwarancję kupiony w sierpniu 2016 roku?

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pantin
    Zasady gwarancji

    Telefony OnePlus zakupione na oneplus.net są obięte gwarancją na 1 rok, drugi rok jest zapewniany przez prawa konsumentów w UE, począwszy od daty dostawy. Jeśli nie podano inaczej, gwarancja obejmuje komponenty sprzętowe Produktu pierwotnie dostarczone i nie obejmuje, lub częściowo obejmuje oprogramowanie, materiały eksploatacyjne i akcesoria, nawet jeśli są pakowane lub sprzedawane wraz z produktem.

    Gwarancja obejmuje tylko wady produktu spowodowane wadliwą konstrukcją lub jakością materiałów . Aby złożyć wniosek, należy przedstawić oryginalny dowód zakupu (fakturę), model i numer seryjny produktu i dowód w postaci zdjęcia wady produktu, następnie wszystko wysłać do Obsługi klienta OnePlus pod adresemhttps://oneplus.net/pl/support.

    Każda usługa naprawy i wymiany objęta gwarancją, wraz z wysyłką i obsługą, będą realizowane w okresie 2 lat.


    Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    osti24
    Zasady gwarancji

    Telefony OnePlus zakupione na oneplus.net są obięte gwarancją na 1 rok, drugi rok jest zapewniany przez prawa konsumentów w UE, począwszy od daty dostawy. Jeśli nie podano inaczej, gwarancja obejmuje komponenty sprzętowe Produktu pierwotnie dostarczone i nie obejmuje, lub częściowo obejmuje oprogramowanie, materiały eksploatacyjne i akcesoria, nawet jeśli są pakowane lub sprzedawane wraz z produktem.

    Gwarancja obejmuje tylko wady produktu spowodowane wadliwą konstrukcją lub jakością materiałów . Aby złożyć wniosek, należy przedstawić oryginalny dowód zakupu (fakturę), model i numer seryjny produktu i dowód w postaci zdjęcia wady produktu, następnie wszystko wysłać do Obsługi klienta OnePlus pod adresemhttps://oneplus.net/pl/support.

    Każda usługa naprawy i wymiany objęta gwarancją, wraz z wysyłką i obsługą, będą realizowane w okresie 2 lat.


    Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

    Może wystarczy całkowity reset. Chociaż jakiś miesiąc temu wygrywałem na nowo oxygen 5.0.1 ale bez czyszczenia danych telefonu

    Wytapane z OP3️⃣

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    osti24

    Telefon zgłoszony do naprawy gwarancyjnej oczekuje na kuriera. Teraz pytanie posiadam root i odblokowany bootloader. Czy taki telefon mogę wysłać czy usunąć root? Pozdrawiam.

    Wytapane z OP3️⃣

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    To nie ma znaczenia.

    Zrób sobie przed wysłaniem factory reset, aby usunąć Twoje dane przed ewentualnymi ciekawskimi.

    I tak go na serwisie sami zrobią, co nie zmienia faktu, że to zalecana praktyka.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Miałem podobny problem z tym że u mnie głośnik mocno trzeszczał co mnie bardzo irytowło Zdecydowałem się na samodzielną naprawę, otworzyłem i pod płytą główną jest ulokowany głośnik rozmów Wyczyścilem maskownice i sam głośnik ulokowałem na nowej piance (jest na niej osadzony od strony przedniego panelu) Po złożeniu wszystko grało jak należy Telefon banalny co do wymiany podzespołów Teraz jak mi bateria będzie doskwierać to również samodzielnie wymienię

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    osti24

    Witam.
    Telefon wrócił z serwisu. Pomoże mi ktoś rozszyfrować co było zrobione w telefonie załączam fotkę.3ba1d015b9d44a5c54664f841dcc841f.jpg

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    1. Taśma Flexible Printed Circuits od baterii

    2. Złącze LCD Board to Board typu EB 101 wklejane termicznie

    3. Pianka uszczelniająca pokrywy baterii EA017

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    osti24
    1. Taśma Flexible Printed Circuits od baterii
    2. Złącze LCD Board to Board typu EB 101 wklejane termicznie
    3. Pianka uszczelniająca pokrywy baterii EA017
    Dzięki Roy a na samą baterie zgłosić go myślisz że są szanse na wymiane

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    Spróbować zawsze można.

    Trochę ludzi zgłaszało problemy z baterią na serwis, ale nie spotkałem się z info, że komuś ją wymienili w ramach gwarancji.

    Zawsze można zrobić to odpłatnie w "autoryzowanym" serwisie.

    OEM Batteria do OP3/3T to koszt 10$ + robocizna. IMO nie powinna być to jakaś wygórowana kwota za wykonanie wymiany.

    Zawsze można się zapytać, ile sobie życzą za wymianę.

     

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x