Skocz do zawartości

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, mam następujący problem:

    Kupiłem nową komórkę Asus Zenfone 3 Zoom w październiku 2017 i do polowy stycznia wszystko fajnie działało, telefon żyleta, nie oszczędzany ani przez chwilę, żadnych bugów. W styczniu sesja, czyli odcięcie od świata, nauka itp itd. Po sesji w pewnym momencie Wi-Fi przestało działać. Tak samo z siebie, bez uprzedzenia, telefon nie upadł, nie ściągnąłem nic, no po prostu z dnia na dzień Wi-Fi nie działa. Komórka normalnie nawiązuje połączenie z każdym routerem ale nie mam dostępu do sieci ani w przeglądarce ani w żadnym innym programie.

     

    I teraz następuje moje pytanie - oddawać od razu do serwisu, czy może jest to jakiś moje niedopatrzenie w ustawieniach, czy co. 

     

    Dodam na koniec, że transmisja danych działa bez zarzutu, ale 15 GB od operatora to zdecydowanie dla mnie za mało.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.