Skocz do zawartości
citmod

Jak zrobic pozadny backup kontaktow?

    Rekomendowane odpowiedzi

    citmod

    Witam,

    wiem ze temat byl juz kilkaktronie poruszany, ale albo jestem za glupi, albo robie sie po prostu stary...

    Od dwoch godzin proboje zrobi backup moich kontaktow, ale ciagle cos nie wychodzi. Najpierw chcialem uzyc HTC Sync, ktorego uzywalem na Win XP. Nie mialem go jednak jeszcze zainstalowanego na Win 7, wiec sciagnalem najnowsza wersje i zainstalowalem. Oczywiscie Tel nie wykrywa HTC Sync na kompie, co zdarzalo sie na XP, jednak restart telefonu zawsze pomagal. Tym razem niestety nie pomogl, wiec zaczalem sie rozgladac za inna mozliwoscia zabezpieczenia kontaktow. Odrazu przyszlo mi do glowy, ze jest cos takiego jak synchronizacja, wiec zalogowalem sie na gmaila, a tam tylko 29 kontaktow (na tel jest 190). W komorce poszukalem opcji synchronizacji i jest ona nastawiona na automatyczna. Nie wiedzialem co dalej zrobic, wiec poszukalem na forum. Szybko znalazlem info o programie MyBackup PRO. Sciagnalem, a w trakcie robienia backup`u poczytalem troche o programie i jak sie okazuje, duzo ludzi sie skarzy, ze nie zapisuje on wszystkich kontaktow w backupie, przez co ludzie albo synchronizuja przez HTC Sync albo z kontem google...

    Takze w tym momencie nie wiem juz za bardzo co zrobic. Mam nadzieje ze ktos z was bedzie w stanie mi pomoc. Nie moge ryzykowac utraty nawet czescie kontatkow, a chce wreszcie zrobic ROOT`a, bo od ponad pol roku mecze sie z pierwszym softem jaki byl wgrany na HERO w play. Ciagle objecywali ze niedlugo pojawi sie Andek 2.X, a ja dalem sie zwodzic.

    P.S.

    Mam nadzieje ze dobry dzial wybralem. Zastanwaialem sie jeszcze nad dzialem "Aplikacje". Jesli tam bardziej pasuje to sorka i prosze o przesuniecie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    HTC Sync: Ściągnij najnowszą wersję HTC Sync, zainstaluj, reset kompa, reset telefonu. Włącz w aplikacjach w telefonie żeby ekran nie wygasał. Po resecie poczekaj aż komp oznajmi, że telefon jest podłączony, najpierw komunikat od sterowników a później zapali się na zielono ikonka od htc sync Włącz Outlooka i teraz spróbuj synchronizować. Nie wybieraj na telefonie synchronizacji tylko na kompie.

    http://www.htc.com/pl/SupportViewNews.aspx?dl_id=933&news_id=627

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    citmod

    Dzieki za pomoc. :)

    Jednak udalo mi sie samemu dojsc do tego w czym tkwil problem. HTC Driver mial jakis problem, i nie moglem go nawet odinstalowac. Dopiero po restarcie udalo sie go zdeinstalowac. Poczym przy instalacji HTC Sync zainstalowal sie jeszcze raz, i potem juz poszlo. Moze nie jest ze mna jeszcze tak zle... :P

    ---------- Post dołączono o 14:15 ---------- Poprzedni post napisano o 13:58 ----------

    Dobra teraz mam tylko jeszcze inny problem:

    Mianowicie, kontakty ktore sa na gmailu nie kopiuja sie na komp. Da sie temu jakos zaradzic?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tweeze

    Nie wiem - mi to zawsze działało na każdym romie. Spróbuj wejść w ustawienia i ręcznie wymusić synchronizację. Czasem to może długo trwać (rozumiem że chodzi ci o synchro tel-google ?).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Nie wiem - mi to zawsze działało na każdym romie. Spróbuj wejść w ustawienia i ręcznie wymusić synchronizację. Czasem to może długo trwać (rozumiem że chodzi ci o synchro tel-google ?).

    ja przez taką synchronizacje rozje****m sobie wszystkie kontaknty e-mail :( I w ogóle cos się pochrzaniło...

    wnioskuje, że wszystko przepadło..ponad 250 kontaktów..ehhh

    cały czas coś synchronizuje a na gmailu nic się nie zmienia, albo przenosi sobie pare kontaktóe tylko gdzie ja na magiku przeniosłem wszystkie do jednej grupy.....dlaczego ?? :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x