Skocz do zawartości
krychu3

Aktualizacje oprogramowania (stock) - dyskusja

    Rekomendowane odpowiedzi

    Tak, wiem, że chodzi o zabezpieczenia. Rzecz w tym, że mój telefon nie widzi żadnych nowych aktualizacji poza tą dużą z początku kwietnia (przez smart switch też)... Pytanie czy to może być problem telefonu, który nie widzi aktualizacji... Mój niepokój wynika z tego, że był w serwisie gdzie miał wymienianą płytę główną i wgrywany na nowo system... 

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Wszystko zalezy od tego jaki masz kod csc, druga sprawa to jaką masz w tej chwili wersję softu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Izabela zainstaluj sobie aplikacje ze sklepu Play  "Phone Info" uruchom ją , wejdź w zakładke "Kod CSC" zrob screen i zapodaj mi w poscie. 

    dodana zawartość

    Tak to wyglada tylko nie patrz na moje info o telefonie, bo ja mam s9+.

    Chodzi mi o to abym zobaczył co u ciebie wyswietli jesli chodzi o csc.

    Screenshot_20180430-200746[1].jpg

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie aktywny kod CSC: XNZ

    Kraj kodu: New Zeland/NZ !!!!! (to chyba nie dobrze... - teraz już rozumiem dlaczego pisząc na Samsung Members odpowidzieli mi z Nowej Zelandii...)

    Kod produktu: SM-G960FZPAXNZ

    Sądzę, że takie kwiatki powstały w serwisie... Ale skąd się to wzięło?

    Edytowane przez jeronimo
    poprawiłem kod produktu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Wogole masz coś pomieszane. Gdzie kupiłaś ten telefon?

    W jakim serwisie Samsunga byłaś.?

    Jesli masz telefon z polskiej dystrybucji to czemu wgrali ten własnie soft.

     

    dodana zawartość

    Nawet jesli masz kod XNZ to też była aktualizacja do nowszej wersji G960FXXS1ARD1

    https://www.sammobile.com/firmwares/SM-G960F/XNZ/

     

    Jedno co tobie pozostaje to samemu wgrac soft XEO do telefonu lub reklamowac urzadzenie w serwisie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Telefon kupiłam w sklepie Euro RTV, a telefon był w serwisie autoryzowanym Samsunga w Krakowie... No cóż... Jutro się tam przejadę...

    Edytowane przez Izabela Rokosz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    BTU również dostał aktualizację. Wspomniano o stabilności połączeń. 

    5aec8575be5dd_Screenshot_20180504-170314_Softwareupdate.thumb.jpg.f92310f200d3f6f188a5fc3c97edbe78.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Właśnie ją pobrałam dla XEO:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dajcie znać czy po tej dzisiejszej aktualizacji można w końcu normalnie rozmawiać bez przerw itp. ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x