Skocz do zawartości
Informujemy, że dzisiaj w godzinach 23:00 - 00:00 będą trudności z dostępnością forum z powodu prac konserwacyjnych
krychu3

Aktualizacje oprogramowania (stock) - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, wiem, że chodzi o zabezpieczenia. Rzecz w tym, że mój telefon nie widzi żadnych nowych aktualizacji poza tą dużą z początku kwietnia (przez smart switch też)... Pytanie czy to może być problem telefonu, który nie widzi aktualizacji... Mój niepokój wynika z tego, że był w serwisie gdzie miał wymienianą płytę główną i wgrywany na nowo system... 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeronimo

Wszystko zalezy od tego jaki masz kod csc, druga sprawa to jaką masz w tej chwili wersję softu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeronimo

Izabela zainstaluj sobie aplikacje ze sklepu Play  "Phone Info" uruchom ją , wejdź w zakładke "Kod CSC" zrob screen i zapodaj mi w poscie. 

dodana zawartość

Tak to wyglada tylko nie patrz na moje info o telefonie, bo ja mam s9+.

Chodzi mi o to abym zobaczył co u ciebie wyswietli jesli chodzi o csc.

Screenshot_20180430-200746[1].jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie aktywny kod CSC: XNZ

Kraj kodu: New Zeland/NZ !!!!! (to chyba nie dobrze... - teraz już rozumiem dlaczego pisząc na Samsung Members odpowidzieli mi z Nowej Zelandii...)

Kod produktu: SM-G960FZPAXNZ

Sądzę, że takie kwiatki powstały w serwisie... Ale skąd się to wzięło?

Edytowane przez jeronimo
poprawiłem kod produktu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeronimo

Wogole masz coś pomieszane. Gdzie kupiłaś ten telefon?

W jakim serwisie Samsunga byłaś.?

Jesli masz telefon z polskiej dystrybucji to czemu wgrali ten własnie soft.

 

dodana zawartość

Nawet jesli masz kod XNZ to też była aktualizacja do nowszej wersji G960FXXS1ARD1

https://www.sammobile.com/firmwares/SM-G960F/XNZ/

 

Jedno co tobie pozostaje to samemu wgrac soft XEO do telefonu lub reklamowac urzadzenie w serwisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Telefon kupiłam w sklepie Euro RTV, a telefon był w serwisie autoryzowanym Samsunga w Krakowie... No cóż... Jutro się tam przejadę...

Edytowane przez Izabela Rokosz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cholek3

BTU również dostał aktualizację. Wspomniano o stabilności połączeń. 

5aec8575be5dd_Screenshot_20180504-170314_Softwareupdate.thumb.jpg.f92310f200d3f6f188a5fc3c97edbe78.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie znać czy po tej dzisiejszej aktualizacji można w końcu normalnie rozmawiać bez przerw itp. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.