Skocz do zawartości
krychu3

Aktualizacje oprogramowania (stock) - dyskusja

    Rekomendowane odpowiedzi

    Trzeba włączyć "Transmisja danych w tle" dla aplikacji Menedżer pobierania
    Ni hu hu niestety. Opcja była zaznaczona. Odznaczyłem i znowu zaznaczyłem i to samo nadal.

    Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ochkarol
    22 godziny temu, dydy_rydy napisał:

    Taki komunikat.13ea4f7b6aba06673681701ae07b3eeb.jpg

    Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka
     

    A odznacz to automatyczne pobieranie przez WiFi.

    Wiem - głupie - ale może... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Testowane już, ale nic z tego.

    Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Wejdź w ustawienia - połaczenia - licznik danych - i tu sprawdź czy masz właczoną opcje "sieć komórkowa"

    Oczywiscie w ustawieniach sieć komórkowa tryb pracy masz ustawione na LTE/3G/2G(auto)?

    dodana zawartość

    A w jakiej sieci masz karte sim i na abo czy na doładowania.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @jeronimo z tą kartą nie ma problemu, bo wszystko śmiga. WiFi w ogóle nie jest włączane, cały czas dane komorkowe włączone. Brak jakichkolwiek limitów.

    Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 7.05.2019 o 09:25, dydy_rydy napisał:

    Taki komunikat.13ea4f7b6aba06673681701ae07b3eeb.jpg

    Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka
     

    Spróbuj połączyć się gdzieś z siecią WiFi, czy udostępnij na innym telefonie i wtedy zobacz. Wnioskując po treści komunikatu, to wygląda na nie pobraną do końca aktualizacje, z wybraną opcją przed rozpoczęciem procesu- "pobierz tylko przez WiFi". Jeżeli nie zadziała to musiało się coś zbugować w sofcie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo
    W dniu 8.05.2019 o 09:00, dydy_rydy napisał:

    @jeronimo z tą kartą nie ma problemu, bo wszystko śmiga. WiFi w ogóle nie jest włączane, cały czas dane komorkowe włączone. Brak jakichkolwiek limitów.

    Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka
     

    A czy czasem nie uzywasz aplikacji Packade disabler Pro do wyłaczenia zbednych aplikacji?

    Bo ostatnio ktoś miał też taki problem i sie okazało ze wyłaczył systemowa apkę która odpowiadała za aktualizacje telefonu po GSM.

     

    dodana zawartość

    W dniu 8.05.2019 o 09:00, dydy_rydy napisał:

    @jeronimo z tą kartą nie ma problemu, bo wszystko śmiga. WiFi w ogóle nie jest włączane, cały czas dane komorkowe włączone. Brak jakichkolwiek limitów.
     

    Połacz telefon z jakąś siecią WiFi i sprobuj sciagnąć, może coś sie zawiesiło i teraz chce tylko przez WiFi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie. Aplikacji typu disabler itp nie było nigdy. Jeśli chodzi o aktualizacje to już pobierałem przez WiFi jedną. Potem problem był nadal, pobrałem z czasem następną. Potem kolejną a problem jak był, tak jest niestety. Dzisiaj zrobiłem wipe cash, ale też nic to nie dało.

    Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Spytaj w punkcie Orange, bo gdzieś wyczytałem że Orange blokuje (lub blokowało na starszych kartach SIM) ściąganie aktualizacji przez sieć. Niby nie chcą narażać klientów na koszty. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wincenty

    @dydy_rydy

    Wejdź do tych aplikacji systemowych i wyczyść dane. Pomogło?

    Spoiler

    0FA2AA6F-E9C8-467A-ACFE-28157DCDAAA9.thumb.jpeg.dcfb214249f82d9c20ef44a97685cadb.jpeg

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x