Skocz do zawartości
krychu3

Aktualizacje oprogramowania (stock) - dyskusja

    Rekomendowane odpowiedzi

    w poście 333 wkleiłem "zrzut" z lipcowej aktualizacji :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No to nas kopnęły zaszczyty, że aż dwie aktualizacje w jednym miesiącu nam przyszły :D Mnie i tak najbardziej cieszy, że naprawili tryb nocny, który u mnie działał wadliwie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ochkarol

    I jest aktualizacja lipcowa (G960FXXU6CSG8) dla Plusa. 

    I jest wrześniowa aktualizacja dla XEO

    Edytowane przez ochkarol

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jest nowa aktualizacja XEO, chociaż niewiele się zmienia. Wskazało tylko zabezpieczenia na 1 września i standardowa formułka o bliżej nieznanych usprawnieniach itp. Waga 122,85 MB.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ochkarol

    Dla T-Mobile i Heyah też już jest. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ochkarol

    I jest aktualizacja dla Orange. 

    Edyta (10.10.2019)

    A dziś aktualizacja dla Orange z wrześniowymi poprawkami. 

    Edyta (23.10.2019)

    Pojawiło się info o aktualizacji październikowej dla Play i Plusa. Niestety mój S9 jej nie widzi. 

    Edytowane przez ochkarol

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Jest już październikowa aktualizacja dla softu DBT? Zawsze miałem jakoś na początku miesiąca, a ostatnio robiłem Factory Reset i może coś się zawiesiło. Cały czas mam wrześniowa i komunikat, że mam najnowszy Soft. Albo jak to zrobić przez komputer bo nigdy tego nie robiłem? Zawsze OTA. 

    Screenshot_20191023-211108_Settings.jpg

    Screenshot_20191023-211129_Software update.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No i jest dla Niemiec, a mój tel jej nie widzi. Jakieś porady jaką może być przyczyną? Jakieś zablokowane uprawnienia, reset aplikacji, cache wipe? Czy wgrywanie ręczne przez kabel?

    Screenshot_20191023-213127_Samsung Internet.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    15 minut temu, ochkarol napisał:

    Koreańce z sammobile zamilkli....od niepamiętnych czasów ich strona nieaktywna.

    Edytowane przez [email protected]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x