Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

Dobrze znasz WordPressa? Czytaj więcej.. ×
Nabór na moderatora - Samsung Czytaj więcej.. ×
todomnie28

Czytnik linii papilarnych nie zawsze reaguje na palec.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Coraz bardziej irytuje mnie czytnik linii papilarnych w S9+. Dzisiaj już 3x zdarzyło się tak, że po wyciągnięciu z kieszeni przestał być aktywny. Przyłożenie placa nie powodowało żadnej reakcji. Dopiero dotknięcie ekranu a następnie przyłożenie palca odblokowywało telefon. Później już było ok, aż znowu na dłuższy czas telefon powędrował do kieszeni i sytuacja powtórzyła się.

     

    EDIT:

    Tymczasowe rozwiązanie problemu to wyłączenie dodatkowych gestów czytnika: Ustawienia -> Zaawansowane funkcje -> Gesty czytnika palców

    Edytowane przez todomnie28

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adtech84

    @up
    Ja jeszcze nie miałem problemów z czytnikiem. Może coś masz nie tak.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Agon

    No ja też na czytnik nie mogę narzekać 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gino82
    No ja też na czytnik nie mogę narzekać 
    Albo jakas aplikacja zawiesza,ja też nie mam problemu z czytnikiem.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    czenka
    Coraz bardziej irytuje mnie czytnik linii papilarnych w S9+. Dzisiaj już 3x zdarzyło się tak, że po wyciągnięciu z kieszeni przestał być aktywny. Przyłożenie placa nie powodowało żadnej reakcji. Dopiero dotknięcie ekranu a następnie przyłożenie palca odblokowywało telefon. Później już było ok, aż znowu na dłuższy czas telefon powędrował do kieszeni i sytuacja powtórzyła się.
    Ja już miałem tak 3 razy :(

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @adtech84 nie sadzę ze to jakiś sprzętowy problem. Robert Nawrowski w recenzji S9+ na Youtube wspominał że u niego też występują problemy z czytnikiem. Pewnie będzie to naprawione aktualizacją.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adtech84

    @up
    Wszystko możliwe. Jesteśmy teraz betatesterami softu, tak jest z każdym nowym modelem.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    hermiga
    Napisano (edytowane)

    W razie kłopotów z czytnikiem . Wyłączyć telefon , uruchomić w trybie bezpiecznym , kilka razy odblokować  palcem i wyłączyć tryb bezpieczny. U mnie pomogło....

     

    dziś problem znów się pojawił , szybka wizyta w serwisie , jutro otrzymam kurierem nowy telefon.

    Edytowane przez hermiga

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Zadzwoniłem dzisiaj na infolinię Samsung odnośnie problemów z czytnikiem linii papilarnych, bo zaczyna mnie to już wkurzać. Czytnik przestaje być aktywny od kilku do kilkunastu razy w ciągu dnia. Na infolinii kazali wysłać zgłoszenie na maila galaxys9.pl@samsung.com z krótkim opisem problemu, skanem dowodu zakupu i danymi telefonu (nr seryjny i IMEI). Pan powiedział że podobne problemy jak ja zgłaszali już inni posiadacze Galaxy S9 i takie telefony gdzie występuje problem z czytnikiem linii papilarnych będą wzywane do serwisu na jego wymianę :(

    Edytowane przez todomnie28

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    czenka

    Czyli pozostaje mi do nich to zgłosić

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×