Skocz do zawartości
todomnie28

Czytnik linii papilarnych nie zawsze reaguje na palec.

Rekomendowane odpowiedzi

Coraz bardziej irytuje mnie czytnik linii papilarnych w S9+. Dzisiaj już 3x zdarzyło się tak, że po wyciągnięciu z kieszeni przestał być aktywny. Przyłożenie placa nie powodowało żadnej reakcji. Dopiero dotknięcie ekranu a następnie przyłożenie palca odblokowywało telefon. Później już było ok, aż znowu na dłuższy czas telefon powędrował do kieszeni i sytuacja powtórzyła się.

 

EDIT:

Tymczasowe rozwiązanie problemu to wyłączenie dodatkowych gestów czytnika: Ustawienia -> Zaawansowane funkcje -> Gesty czytnika palców

Edytowane przez todomnie28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adtech84

@up
Ja jeszcze nie miałem problemów z czytnikiem. Może coś masz nie tak.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Agon

No ja też na czytnik nie mogę narzekać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gino82
No ja też na czytnik nie mogę narzekać 
Albo jakas aplikacja zawiesza,ja też nie mam problemu z czytnikiem.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czenka
Coraz bardziej irytuje mnie czytnik linii papilarnych w S9+. Dzisiaj już 3x zdarzyło się tak, że po wyciągnięciu z kieszeni przestał być aktywny. Przyłożenie placa nie powodowało żadnej reakcji. Dopiero dotknięcie ekranu a następnie przyłożenie palca odblokowywało telefon. Później już było ok, aż znowu na dłuższy czas telefon powędrował do kieszeni i sytuacja powtórzyła się.
Ja już miałem tak 3 razy :(

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@adtech84 nie sadzę ze to jakiś sprzętowy problem. Robert Nawrowski w recenzji S9+ na Youtube wspominał że u niego też występują problemy z czytnikiem. Pewnie będzie to naprawione aktualizacją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adtech84

@up
Wszystko możliwe. Jesteśmy teraz betatesterami softu, tak jest z każdym nowym modelem.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hermiga

W razie kłopotów z czytnikiem . Wyłączyć telefon , uruchomić w trybie bezpiecznym , kilka razy odblokować  palcem i wyłączyć tryb bezpieczny. U mnie pomogło....

 

dziś problem znów się pojawił , szybka wizyta w serwisie , jutro otrzymam kurierem nowy telefon.

Edytowane przez hermiga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem dzisiaj na infolinię Samsung odnośnie problemów z czytnikiem linii papilarnych, bo zaczyna mnie to już wkurzać. Czytnik przestaje być aktywny od kilku do kilkunastu razy w ciągu dnia. Na infolinii kazali wysłać zgłoszenie na maila galaxys9.pl@samsung.com z krótkim opisem problemu, skanem dowodu zakupu i danymi telefonu (nr seryjny i IMEI). Pan powiedział że podobne problemy jak ja zgłaszali już inni posiadacze Galaxy S9 i takie telefony gdzie występuje problem z czytnikiem linii papilarnych będą wzywane do serwisu na jego wymianę :(

Edytowane przez todomnie28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czenka

Czyli pozostaje mi do nich to zgłosić

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.