Skocz do zawartości
todomnie28

Czytnik linii papilarnych nie zawsze reaguje na palec.

Rekomendowane odpowiedzi

@czenka na to wygląda że tak. Zastanawiam się czy nie zwrócić tego telefonu do sklepu i niech zwracają pieniądze. 14 dni od odebrania sprzętu jeszcze nie minęło.

Na tą chwilę wyślij im maila na galaxys9.pl@samsung.com z krótkim opisem problemu. W treści podaj numer seryjny i nr IMEI telefonu, załącz skan lub zdjęcie dowodu zakupu i czekaj na informacje od Samsung.

Edytowane przez todomnie28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czenka

Ja niestety założyłem już szkło WDG więc nie będę oddawał ale jest to jakaś opcja.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a ja odesłałem im mój stary telefon Galaxy S6 jako odkup, więc teraz nasuwa się pytanie czy wypłacą mi 580 zł + 400 zł za voucher jak zwrócę sprzęt do sklepu?


Jeszcze po cichu liczę na to, że problem z czytnikiem będzie się dało naprawić aktualizacją oprogramowania i obejdzie się bez wysyłania sprzętu do naprawy.

Edytowane przez todomnie28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
horde

Mieliście ten problem od początku, tzn na czystym systemie, bez instalacji dodatkowych aplikacji, konfiguracji itp?

Próbowaliście zrobić wipe i wtedy sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety problem występuje od samego początku. Jeszcze nie miałem nic zainstalowane w tel. tylko przeglądałem ustawienia itp... i już w tedy telefon nie chciał się odblokować za pomocą odcisku palca. Wtedy myślałem że może przy skanowaniu palca coś tam poszło nie tak, więc usunąłem odcisk i dodałem jeszcze raz, ale problem jak był tak jest. Raz się zdarzyło tak, że czytnik przestał całkowicie działać, jak wszedłem w jego ustawienia to wyświetlił się komunikat i problemach z nim i informacją żeby zrestartować telefon. Później już ta sytuacja nie powtórzyła się, ale to zawieszanie się aktywności czytnika mam wrażenie, że jest coraz częstsze i denerwuje mnie to strasznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czenka

Tak, ja już to robiłem.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  • Piwko! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hermiga

u mnie 2 pierwsze dni działał idealnie , od niedzieli zaczął szaleć . Wczoraj wizyta w serwisie  a dziś czekam już na kuriera z nowym telefonem .w ramach guard reakcja natychmiastowa

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@hermiga również miałeś problem z czytnikiem linii papilarnych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PiPoLiNiO
u mnie 2 pierwsze dni działał idealnie , od niedzieli zaczął szaleć . Wczoraj wizyta w serwisie  a dziś czekam już na kuriera z nowym telefonem .w ramach guard reakcja natychmiastowa
Nie ciesz się tak. Nie dostaniesz niestety nowego. Będzie odnowiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hermiga

@up ... fabrycznie nowy jednak jest.

Tak miałem dokładnie ten sam problem co Wy

Edytowane przez hermiga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.