Skocz do zawartości
spec-naz1

Serwis - opinie i pytania przed wysyłką telefonu

    Rekomendowane odpowiedzi

    spec-naz1

    Nie wiesz co należy zrobić przed odesłaniem telefonu na gwarancje? Masz jakieś informacje lub pytania odnoście serwisu? Nie wiesz czy twój przypadek nadaje się na naprawę gwarancyjną?

    Pisz w tym temacie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mnie się wczoraj zepsuł s7 edge , na ekranie była fioletowa kreska a telefon się w ogóle nie włączał.W serwisie po sprawdzeniu powiedzieli padła płyta główna i ekran i telefon do wymiany.Ale nie mieli s7 i dali mi S9.Najpierw myslałem że sobie jaja robią ale potem cieszyłem się jak dziecko w drodze powrotnej(seris w Katowicach)

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Ja mam jeszcze bardziej nietypowy problem... po 2 miesiącach od zakupu mojego s9 czytnik linii papilarnych wyglada tak jakby starła sie w nim wierzchnia warstwa.... niby działa ale to nie wyglada dobrze. Na środku czytnika jest ciemna plama..... Co w takim przypadku? Mam nadzieję, że serwis gwarancyjny uzna reklamację i potraktuję to jako wadę fabryczną....

    received_1943871675663912.jpeg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Koko35

    W telefonie tej klasy powinni dać ceramikę albo chociaż gorillę. Ten przycisk rysuje się od samego patrzenia. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 31.05.2018 o 20:58, marcindreszcz napisał:

    Mnie się wczoraj zepsuł s7 edge , na ekranie była fioletowa kreska a telefon się w ogóle nie włączał.W serwisie po sprawdzeniu powiedzieli padła płyta główna i ekran i telefon do wymiany.Ale nie mieli s7 i dali mi S9.Najpierw myslałem że sobie jaja robią ale potem cieszyłem się jak dziecko w drodze powrotnej(seris w Katowicach)

    Wzorowa postawa serwisu! :D 
     

    Edytowane przez spec-naz1
    Usunięto treść nie na temat, na tego typu pytania sa odpowiednie tematy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Od pewnego czasu z niewyjaśnionych przyczyn pogorszyła się głośność w słuchawce. Praktycznie nic nie słychać gdy z kimś rozmawiam. (poziom głośności jest maksymalny) . Jest szansa że przyjmą go na gwarancję ?

    Edytowane przez spec-naz1
    Tematy zostały połączone

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adik12
    14 godzin temu, kasper1906 napisał:

    Witam. Od pewnego czasu z niewyjaśnionych przyczyn pogorszyła się głośność w słuchawce. Praktycznie nic nie słychać gdy z kimś rozmawiam. (poziom głośności jest maksymalny) . Jest szansa że przyjmą go na gwarancję ?

    A dlaczego nie mieliby nie przyjąć? Reklamować.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.