piotrleon Co da / zmieni włączenie w opcjach programisty tych dwóch rzeczy: 1. Włącz 4x MSAA w aplikacjach OpenGL ES 2.0 2. Wymuś rendering GPU Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
dzidexx https://www.google.pl/search?q=4x+MSAA+w+aplikacjach+OpenGL+ES+2.0&prmd=svin&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiN78i8of_ZAhWGB5oKHevKC-cQ_AUIDigA&biw=1056&bih=660&dpr=1.82 https://www.google.pl/search?q=Wymuś+rendering+GPU&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Rabbit W sumie to jestem ciekawy czy ktoś faktycznie to włącza? Widzicie różnicę w prędkości działania? - Ja specjalnie nie zauważyłem. Jak to się ma do zużycia baterii?
piotrleon W sumie to jestem ciekawy czy ktoś faktycznie to włącza? Widzicie różnicę w prędkości działania? - Ja specjalnie nie zauważyłem. Jak to się ma do zużycia baterii? Mam obie rzeczy włączone od 2 dni. Nie widzę żadnej różnicy. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Mati84 U mnie po aktywacji powyższych jakby animacje minimalnie płynniej działały, ale może to tylko moje subiektywne odczucia.
Nakess W Note się nie bawiłem, ale na LG G6 włączenie renderowania na GPU daje temu telefonowi solidnego kopa pod względem płynności animacji, tam różnicę widać ogromną.
GRIZZLY1 W takim razie skoro nie widać negatywów pytanie dlaczego jest to zaszyte w opcjach developerskich i domyślnie system z tego nie korzysta.
Mati84 Ponieważ może powodować (choć nie musi) drenaż baterii. Możliwe, że w moim przypadku tak też było choć nie dam sobie ręki uciąć, że to akurat przez to, ale prawda jest, że wzmożony drenaż baterii zbiegł się z włączeniem tychże opcji.