Chcialbym podzielic sie rozwiazaniem problemu, ktorego sam doswiadczylem - po wlozeniu PL karty do SIM1 i afrykanskiej do SIM2, wyskoczylo pytanie o kod odblokowania telefonu (tel z Samsung Polska)
Nie da sie tego odblokowac ani PIN karty, ani PUK, a telefon bedzie bezuzyteczny tak dlugo, jak karta z innego regionu swiata bedzie w telefonie.
Rozwiazanie:
wlozyc polska karte SIM do slotu 1 i przeprowadzic pieciominutowa rozmowe - to rozwiaze problem.
Gdyby jednak nie, to nalezy skontaktowac sie z Samsung Polska i podac im nastepujace dane:
- Kraj w którym zamierza Pan użytkować urządzenie
- zdjęcie telefonu z widoczną blokadą regionalną
- zdjęcie tylnej klapki telefonu
- skan lub zdjęcie dowodu zakupu urządzenia
- IMEI
wowczas w ciagu tygodnia otrzyma sie kody odblokowujace telefon.
Postanowilem sie tym podzielic, bo przez chwile myslalem, ze rozwale telefon o sciane i bylo mi naprawde slabo :/