Witam,
Potrzebuję pomocy w rozwiązaniu problemu z aplikacją systemową kalendarz.
Telefon jest prawie nowy, używam go od ok dwóch miesięcy.
Chodzi o to, że powiadomienia z kalendarza dzwonią z 1 do 5 minutowym opóźnieniem.
Szukałem już pomocy u Samsunga, ale nie udało im się rozwiązać problemu.
Zaznaczę na początku, że zależy mi na tym żeby używać właśnie tego systemowego kalendarza.
Wymienię teraz czynności, które wykonałem po zaleceniach pomocy technicznej Samsunga:
- Usunięcie danych aplikacji kalendarz.
- Wyłączenie trybu oszczędzania baterii.
- Wyłączenie optymalizacji baterii dla aplikacji kalendarz.
- Sprawdzenie, że nie zablokowana jest strefa czasowa.
- Odinstalowanie programu antywirusowego.
- Przywrócenie ustawień fabrycznych telefonu.
Niestety żadna z tych czynności nie przyniosło poprawy.
Zalecono mi też sprawdzenie jak działają inne aplikacje kalendarz, więc zainstalowałem dwie aplikacje: Simple Calendar i Google Calendar. Testowałem wszystkie trzy aplikacje przez kilka dni:
Simple Calendar i Kalendarz systemowy Samsunga dzwonią z 1 do 5 minutowym opóźnieniem, natomiast Google Calendar dzwoni zawsze punktualnie.
Mam nadzieję, że ktoś z Was znajdzie rozwiązanie problemu z systemowym kalendarzem Samsunga.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Miłosz