Gwoli ścisłości, piszę tutaj, bo problem może również dotyczyć S9+. I nie ukrywajmy, tu jest więcej czytających.
Do sedna. Używam sobie normalnie telefon, mam powiadomienie o nowym filmie na Youtube, ale nie chce się załadować. Jest napisane, że "błąd sieci". Inne filmy w polecanych się ładują. Twitter się ładuje, pokazuje wczytaną zawartość, ale na dole jest napisane: "Błąd. Spróbuj ponownie". Dziwne, bo zarówno na WiFi jak i na danych mobilnych. Bez większego namysłu, robię restarttelefonu i...
Błąd weryfikacji.
Nie można uruchomić urządzenia
ponownie. Weryfikacja integralności
nie powiodła się. Musisz przywrócić
w urządzeniu domyślne ustawienia
fabryczne. Spowoduje to usunięcie
wszystkich danych.
RESETUJ
Przyczyna? Nieznana.
Nic raczej nie instalowałem ostatnio, co mogłoby wzbudzić moje podejrzenia. Raz już się tak zdarzyło, gdy próbowałem się bawić z kolorem paska nawigacji i coś poszło nie tak. Ta metoda wykorzystywała ADB. Aplikacja, która teraz wykorzystywała ADB, była Better Battery Stats, ale zainstalowana już ponad 2 tygodnie. Podobnie SABS, ale też już siedział 2 tygodnie.
Co dziwne, od dwóch dni przestała mi działać aplikacja bankowa. Bardzo czuła na modyfikacje telefonu, jak root. W skrócie, nie mogłem się zalogować do konta. Jeszcze wczoraj wieczorem, telefon chodził dobrze, a rano to.
Mam nadzieję, że Samsung Cloud wykonał część kopii danych w ciągu nocy. Jednak jest część danych, które chciałbym odzyskać, a nie ma jak.
Telefon się uruchamia i dopiero wtedy jest ten komunikat, zanim wskakuje Launcher. Można podgłośnić, ściszyć, można normalnie telefon wyłączyć lub zresetować. Jakieś pomysły?
Próba 1. Uruchomić telefon ponownie i wyczyścić Wipe Cache Partition - Bez rezultatu.
Próba 2. Uruchomienie telefonu w Trybie Bezpiecznym - Bez rezultatu
Próba 3. Podłączenie pod Smart Switch - nawet się nie zająknie
Próba 4. Wgranie oprogramowania za pomocą Odin z plikiem Home_CSC (bez usuwania danych) - Bez rezultatu.
Próba 5. Czekam na sugestie...
Chciałbym chociaż też znać przyczynę.