Skocz do zawartości
cholek3

Błąd weryfikacji - Nie można uruchomić urządzenia ponownie (Resetuj)

Rekomendowane odpowiedzi

jeronimo

@cholek3

Tak mam właczone od samego poczatku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cholek3

@jeronimo

Ty włączyłeś na S9, czy mimo wszystko już było włączone od nowości, gdy aktywowałeś opcje programisty (zapamiętane z S7)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeronimo

@cholek3

Właczałem recznie, zaraz po uruchomieniu opcji programisty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cholek3

@jeronimo

Rujnujesz rozwiązanie problemu. ?

Ostatnie pytanie. Rozumiem, że już restartowałeś od tamtego czasu telefon? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeronimo

Tak kilkakrotnie, nawet wgrywalem juz 2 razy rom, bo jak sam wiesz nie lubie miec aktualizacje przez OTA, wiec potem wgrywałem Odinem, ale wtedy zawsze miałem juz na stale właczone OEM jak odzyskiwałem dane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cholek3

@jeronimo

Jak mi się to stało za pierwszym razem to wgrałem oprogramowanie z plikiem home_csc, bo chciałem zobaczyć czy uda się tak uruchomić telefon. Oczywiście się nie dało. Gdy już Zresetowałem telefon do ustawień fabrycznych ( poprzez ten komunikat) to po aktywacji "opcji programisty", zauważyłem że "odblokowanie OEM" jest znowu wyłączone choć powinno być włączone bo wcześniej je włączyłem. Więc nie myśląc wiele o tym znowu je włączyłem. I przy kolejnym uruchomieniu telefonu Znowu miałem ten komunikat o "błędzie weryfikacji" i oczywiście znowu musiałem wykonać reset do ustawień fabrycznych. W międzyczasie znalazłem temat na XDA, gdzie koleś Opisuje dokładnie taki sam problem. Pytanie tylko dlaczego u ciebie jest w porządku a u mnie nie. Jedyne co przychodzi mi na myśl to inne CSC. 

 

 

 

 

5ac7c34b41490_Screenshot_20180406-195557_SamsungInternet.thumb.jpg.e2a2724d34e78828d2f9c2d44eb86bd4.jpg5ac7c35374aa5_Screenshot_20180406-195619_SamsungInternet.thumb.jpg.d1c71dd6baccdc625f7ea79dccb80828.jpg

Edytowane przez cholek3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeronimo

@cholek3

Ale jak przywracałeś ustawienia fabryczne to potem na poczatku ustawiajac telefon wszystko znowu odzyskiwałeś poprzez Cloud, czy konto Samsung?

dodana zawartość

Proponuje zrobic tak i sprawdzic.

Zrob backup poprzez samsunga oraz poprzez Smart Switch

Nastepnie wgraj soft Odinem ale z csc bez home.

Nastepnie poustawiaj wszystko w telefonie, przywróc dane( tylko te najświeższe) i wtedy sprawdź. Oczywiscie przed backupem włacz odblokowanie OEM.

dodana zawartość

A moze wyłaczyłeś jakąs potrzebną usluge za pomocą BK.?

dodana zawartość

Lub mozliwe że jest to ten problem o którym pisalem, że Samsung wprowadza zmiany aby nie było mozna migrowac na inne csc, tylko to na jakim jest telefon od nowosci. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cholek3
45 minut temu, jeronimo napisał:

@cholek3

Ale jak przywracałeś ustawienia fabryczne to potem na poczatku ustawiajac telefon wszystko znowu odzyskiwałeś poprzez Cloud, czy konto Samsung?

A jest jakaś różnica? Żeby przywrócić poprzez Samsung Cloud, trzeba mieć konto Samsung. Ale odpowiadając na Twoje pytanie, po drugim resecie przywracałem przez Cloud. Po trzecim resecie przywracałem przez Smart Switch. 

dodana zawartość

45 minut temu, jeronimo napisał:

@cholek3

Proponuje zrobic tak i sprawdzic.

Zrob backup poprzez samsunga oraz poprzez SamFirm.

Nastepnie wgraj soft Odinem ale z csc bez home.

Nastepnie poustawiaj wszystko w telefonie, przywróc dane( tylko te najświeższe) i wtedy sprawdź. Oczywiscie przed backupem włacz odblokowanie OEM.

Poprzez SamFirm? Zakładam, że chodziło o coś innego?

Soft jest już wgrany Odinem z plikiem CSC oraz pit, po trzecim przymusowym resecie. Po tym przywróciłeś wszystko tylko przez Smart Switch. Odblokowanie OEM jest włączone już samo, zostało po drugim resecie. 

dodana zawartość

45 minut temu, jeronimo napisał:

@cholek3

A moze wyłaczyłeś jakąs potrzebną usluge za pomocą BK.?

Po drugim resecie przestałem używać, więc to nie ma nic wspólnego, bo potem był trzeci reset. 

dodana zawartość

45 minut temu, jeronimo napisał:

@cholek3

Lub mozliwe że jest to ten problem o którym pisalem, że Samsung wprowadza zmiany aby nie było mozna migrowac na inne csc, tylko to na jakim jest telefon od nowosci. 

Nie migrowałem z csc. Od początku mam BTU. 

Edytowane przez cholek3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeronimo

 

39 minut temu, cholek3 napisał:

Poprzez SamFirm? Zakładam, że chodziło o coś innego?

Soft jest już wgrany Odinem z plikiem CSC oraz pit, po trzecim przymusowym resecie. Po tym przywróciłeś wszystko tylko przez Smart Switch. Odblokowanie OEM jest włączone już samo, zostało po drugim resecie. 

Przepraszam chodziło mi o Smart Switcha.

Ja przywracam poprzez konto Samsunga, tylko zawsze przed jakimkolwiek wgrywaniem softu robie backup za pomoca konta samsung i dopiero wtedy robie hard reset czyli full wipe i dopiero potem wgrywam soft, nastepnie ustawiam i przywracam dane. Naprawde nie wiem czemu tobie wyskakuje ta informacja. Mnie nigdy jeszcze nie wyskoczylo coś takiego.

 

Czy próbowale wyczyscic apke "bezpieczne urzadzenie"

dodana zawartość

Przyszlo mi jeszcze coś do głowy, a czy mozesz przywrócic dane poprzez Samsung Cloud lub Smart Switcha, ale odchaczajac "aplikacje" aby aplikacje sie nie przywracały?

Potem mozesz je przywrócic ale chciałbym abys tą opcje sprawdził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cholek3

@jeronimo

Jutro sprobuje się tym pobawić. 

dodana zawartość

5 godzin temu, jeronimo napisał:

@cholek3

Ale jak przywracałeś ustawienia fabryczne to potem na poczatku ustawiajac telefon wszystko znowu odzyskiwałeś poprzez Cloud, czy konto Samsung?

Przecież to jedno i to samo? 

Konto Samsung > przywracanie danych

20180407_022244.thumb.jpg.ac45d7cc5637735e8e0096a907917bdf.jpg

 

Samsung Cloud 

20180407_022348.thumb.jpg.1ad26bb5e1c2bffac518aa301f153d2b.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.