Skocz do zawartości
zukkiller

Telefon nie łapie zasięgu oraz nie widzi żadnej dostępnej sieci komórkowej

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich. Dzisiaj około godz 12 w południe gdy chciałem zadzwonić okazało się, że telefon nie ma zasięgu karta (Viking Mobile). Postanowiłem  uruchomić ponownie telefon lecz to też nic nie dało. Cały czas wyświetla tam gdzie zasięg przekreślone kółko  a przy zablokowanym tel pokazuje brak połączenia sieciowego. Oczywiście kartę sprawdzałem na innym tel. i działa. Wkładałem też inna kartę innej sieci i też brak sieci.  Z poziomu recovery robiłem factory reset  i nie pomogło. Wgrałem przez odin czysty najnowszy 8.0 i dalej brak sieci. Czyż by tylko Serwis???

    Telefon z T-mobile brany w styczniu. Lepiej oddać telefon bezpośrednio do serwisu czy przez salon T-mobile bo podejrzewam, że bez tego się nie obejdzie.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gino82
    Witam wszystkich. Dzisiaj około godz 12 w południe gdy chciałem zadzwonić okazało się, że telefon nie ma zasięgu karta (Viking Mobile). Postanowiłem  uruchomić ponownie telefon lecz to też nic nie dało. Cały czas wyświetla tam gdzie zasięg przekreślone kółko  a przy zablokowanym tel pokazuje brak połączenia sieciowego. Oczywiście kartę sprawdzałem na innym tel. i działa. Wkładałem też inna kartę innej sieci i też brak sieci.  Z poziomu recovery robiłem factory reset  i nie pomogło. Wgrałem przez odin czysty najnowszy 8.0 i dalej brak sieci. Czyż by tylko Serwis???
    Telefon z T-mobile brany w styczniu. Lepiej oddać telefon bezpośrednio do serwisu czy przez salon T-mobile bo podejrzewam, że bez tego się nie obejdzie.
     
    Ty brałeś w T-mobile czy kupiłeś od kogoś?

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ty brałeś w T-mobile czy kupiłeś od kogoś?

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Żona mi wzięła jak przedłużyła abonament. Dzwoniłem do T-Mobile to babeczka sprawdzała blokady to powiedziała że brak chodź nie podawałem imei.

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gino82
    Żona mi wzięła jak przedłużyła abonament. Dzwoniłem do T-Mobile to babeczka sprawdzała blokady to powiedziała że brak chodź nie podawałem imei.

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

    Spytałem bo jeżeli nie spłaca się w T-mobile rat za telefon to blokują imei i objawy są takie jak opisałes czyli brak sieci na terenie kraju.Jeżeli spłacacie w terminie to oczywiście serwis .Jak kupowała w styczniu to powinieneś mieć dostęp do gwarancji guard S8 a więc naprawa w 2 godziny albo wymiana na nowy.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    @zukkiller

    A sprawdzałeś w ustawieniach - telefon informacje - informacje o oprogramowaniu czy masz wyswietlana wersje modemu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    [mention=128215]zukkiller[/mention]
    A sprawdzałeś w ustawieniach - telefon informacje - informacje o oprogramowaniu czy masz wyswietlana wersje modemu?
    Tak wyświetla. Co prawda rachunek jest nie opłacony ale spóźnienie to 4dni. Ale tak jak pisałem wyzej pani z tmobile powiedziała że nie ma blokady a dla pewności połączyłam się z działem technicznym i potwierdzili że brak blokady lecz też nie sprawdzali po imei. Sam już nie wiem czy to T-mobile zablokowała czy faktycznie coś padło. ??

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Włóż inną kartę i sprawdź czy działa. Jeśli nie to reset ustawień. Jeśli po tym nie będzie działać na Twojej karcie lub innej, radzę oddać się do salonu T-Mobile.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pagolik

    Dokładnie, sprawdź na innej karcie SIM. Skoro robiłeś hard reset itd i jesteś pewien, ze telefon nie jest zablokowany, to pewnie padł moduł GSM i zostanie Ci serwis. Oddawałbym bezpośrednio do serwisu, oddanie do T-Mobile wydłuzy tylko czas realizacji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Najpierw to niech sie uda razem z telefonem i karta do BOK T-Mobile i sie dowie na miejscu czy ma blokade czy nie. Nie ma co odrazu isc do serwisu, bo przypuszczam że dowie się tego o czym ja już jestem przekonany.:P

    @zukkiller

    Tak jak napisali koledzy najpierw sprawdź na innej karcie sim innego operatora, ale przypuszczam że nie bedzie to wina modułu GSM. Coś czuję że jest telefon zablokowany.^^

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gino82
    Najpierw to niech sie uda razem z telefonem i karta do BOK T-Mobile i sie dowie na miejscu czy ma blokade czy nie. Nie ma co odrazu isc do serwisu.
    Tak jak napisali koledzy najpierw sprawdź na innej karcie sim innego operatora, ale przypuszczam że nie bedzie to wina modułu GSM.
    Pisał w pierwszym poście że sprawdzał na innej karcie.Jak dla mnie to blokada od T- mobile za spóźnioną płatność .

    Wysłane z mojego SM-T719 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x