Skocz do zawartości
Lysolus

Problemy związane z aktualizacją oryginalnego oprogramowania - temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, zw13rzu napisał:

Jeżeli tego jeszcze nie roniłeś to może najpierw resetfactory

Pozdro zw13rzu

 

Właśnie to robię.. Chociaż czytalem na zagranicznych forach, że to nie pomaga i występuje taki problem (zwiechy/restarty) w przypadku, gdy do urzadzenia mamy podlaczone urzadzenia na BLT (mam car audio i smartwacha)... No nic, sprobuje hard reset. Jak nie pomoze to serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zw13rzu

No to wygląda na problem oprogramowania, jeżeli tak to serwis chyba niewiele pomoże.

Pozdro zw13rzu

Edytowane przez zw13rzu
Poprawa pisowni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
d3zet

Kupiłem jakoś w kwietniu telefon z Playa, wgrałem oficjalne oprogramowanie, aktualizacja do 8.0. poprawka z marca. Do dziś nie dostałem żadnego update zarówno przez ota jak i LG Bridge. Jak rozwiązać ten problem i jakoś w miarę bezinwazyjnie zaktualizować soft?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@d3zet jeżeli wgrywałeś przez  LG UP to tylko w ten sposób możesz zaktualizować, LG bezsensownie wiąże imei z operatorem więc o OTA możesz zapomnieć.

  • Piwko! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem LG V30 w x-komie, w okolicach maja. Zero aktualizacji przez kilka miesięcy. Po przeczytaniu kilku wątków, sprawdzeniu numeru IMEI, okazało się, że sprzedali mi zdebrandowany telefon z PLUSa. Wysłałem do nich telefon, reklamując go. Oczywiście x-kom nie uwzględnił mojej reklamacji, odsyłając mi telefon z wgranym softem na Europę (przy zakupie telefon miał wersję GLOBAL), informując mnie przy tym, że od tego momentu będę miał aktualizację OTA, co jest totalną bzdurą. Niedawno sam wgrałem brand Plusa LG Upem i czekam na jakiś Security Patch poprzez OTA albo LG Bridge. Od kilku dni w opcjach aktualizacja oprogramowania cały czas ta sama informacja 'Niezaktualizowany'. Męczę się z tym od momentu zakupu. Piszę do was z pytaniem, czy muszę zrobić downgrade do Androida 7.0, żeby przywrócić aktualizację przez OTA? Czy w Plusie security patches wychodzą od wielkiego dzwonu? Poziom zabezpieczeń z 1 lipca 2018 po wgraniu najnowszego softu z brandem PLUSa.

Edytowane przez sajka21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
d3zet
W dniu 18.09.2018 o 21:25, Rysiu0192 napisał:

@d3zet jeżeli wgrywałeś przez  LG UP to tylko w ten sposób możesz zaktualizować, LG bezsensownie wiąże imei z operatorem więc o OTA możesz zapomnieć.

Trochę zamuliłem ze względu na brak czasu, więc nic nie robiłem, ale jak mam poprawkę z marca, chce zaktualizować do najnowszej wersji to mogę od razu przeskoczyć do najnowszej czy step-by-step?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.