Serwisowaniem urządzeń Motoroli na terenie Polski zajmuje się firma CTDI(Dawniej Regenersis).
https://www.ctdi.pl/
Punkt przyjęć do naprawy znajduje się w Raszynie pod Warszawą, możesz wysłać bezpłatnie kurierem(w ramach naprawy gwarancyjnej), możesz reklamować tam gdzie zakupiłeś sprzęt(salon sieci komórkowej / sklep). Lepiej wysłać samemu bezpłatnym kurierem, skróci to czas w jakim urządzenie dotrze do serwisu. Będziesz potrzebował ksero dowodu zakupu, jeżeli dowodem zakupu jest paragon, to będziesz musiał załączyć również kartę gwarancyjną z wpisanym numerem IMEI i pieczątką sprzedawcy. Oprócz tego będziesz musiał załączyć wypełniony formularz zgłoszenia do naprawy, do pobrania ze strony serwisu, tj:
https://www.ctdi.pl/files/zgloszenie.pdf
O darmowej wysyłce możesz przeczytać tutaj:
https://www.ctdi.pl/serwis-klienci-indywidualni.html
Reasumując:
1.Wyjmij z telefonu kartę SIM i microSD, i przywróć urządzenie do ustawień fabrycznych.
2. Do pudełka w którym będziesz wysyłał telefon, włóż sam telefon, bez ŻADNYCH akcesoriów, i dobrze go zabezpiecz foliami bąbelkowymi, poduszkami powietrznymi i pogniecionymi gazetami.
3. Razem z telefonem spakuj kopię dowodu zakupu, w przypadku paragonu także wypełnioną kartę gwarancyjną i wypełniony formularz zgłoszenia do naprawy.
4. Zamknij paczkę, obmierz, zważ i wezwij kuriera.
Uprzedzam że nie wiem o ile musi spaść pojemność akumulatora żeby serwis uznał że kwalifikuje się do wymiany.