Witam. P20 PRO zakupiony 17.09.2018 w X-KOM na paragon.
Jakoś na początku zeszłego tygodnia pierwszy raz był uruchomiony GPS i niestety, łapie, ale co chwilę jest komunikat, że "sygnał GPS został zerwany". Żadna nawigacja nie działa prawidłowo, próbowane na Google Maps, Yanosik, Waze. Aplikacja GPS Test pokazuje na zielono 3D Fix na sekundę, a potem miga na pomarańcz/zieleń i nie może złapać stałego połączenia.
Próbowałem powyłączać te agresywne oszczędzanie baterii, dodałem Mapy Google do wyjątków, szukałem w ustawieniach, nic nie znalazłem co by mogło pomóc.
Jak myślicie, czym to jest spowodowane ? Szukałem w internecie, trochę tematów jest na forach anglojęzycznych, ale jeszcze nikt nie znalazł rozwiązania.
Będzie niestety trzeba oddać na serwis i mam 3 możliwości :
- Odesłać na swój koszt do serwisu do Gdyni. (dzwoniłem tam, podobno nie mieli jeszcze takiego przypadku, Pani powiedziała, że to najszybsza opcja)
- Kliknąć w HiCare albo na stronie kuriera i wywiezie on telefon do jakiegoś serwisu (Pani z Gdyni powiedziała, że telefony idą do Centrali, a potem dopiero do serwisów)
- Zanieść do X-KOM, żeby oni to załatwili.
I teraz pytanie. Wydaje mi się, że pierwsza opcja jest najlepsza i najszybsza. Nie mam telefonu zastępczego, więc wolałbym jak najszybszą opcję.
Rozważam też zaniesienie tel do X-KOM, tylko pytanie czy lepiej na podstawie gwarancji czy rękojmi ? Jeśli rękojmi, to jest jakakolwiek szansa, że wymienią na nowy, czy raczej będzie naprawa ?
Z Waszych doświadczeń, jak się obchodzą z telefonami w serwisie Huawei ? Miałem do czynienia tylko z Sony i tam nigdy nie było, żadnych niespodzianek typu zarysowania itp. Telefon jest w stanie idealnym i wiem, że po rozklejeniu go, może nie być już tak samo jak oryginał.
EDIT: Druga sprawa, W grudniu będzie robiona FV z paragonu. Czy do zrobienia ew. FV będzie miało jakikolwiek wpływ, jeżeli bym to teraz zgłosił do X-KOM na podstawie rękojmi ?