Mozesz sprobować wyczyścić cashe i pamięć aplikacji Samsung VR. Wchodzisz w ustawienia->aplikcje szukasz apki odpowiedzialnej za VR wchodzisz w nią i czyścisz wszystko co jest tam do wyczyszczenia (pewnie bedziesz musiał wejść w podmenu "pamięć". Nastepnie wyczyść cashe partycji z poziomu menu recovery:
1. wyłącz tel
2. przytrzymaj równocześnie guzik bixby, głońość w górę oraz power dopóki nie zobaczeysz czegoś takiego:
3. wybierz i zatwierdz "wipe cashe partition"
4. wybierz opcję "reboot system now"
Powyższe operacje nie powodują utraty danych w telefonie, jedynie resetują ustawienia. Jest szansa, że to pomoże. Jeżeli problem będzie się nadal utrzymywał to zrób factory reset (wymarze wszystkie dane z telefonu, zresetuje wszystkie ustawienia). Jeżeli nadal usterka jest pozostaje Ci wysłać telefon do serwisu.
PS Jesteś pewien, że dokładnie umieszczasz telefon w Gear VR? bo może gdzieś przez brak spasowania wydobywający się z głośników telefonu dzwięk wywołuje wibrację gogli vr. Ale to moze mnie fantazja poniosła....