Cześć,
Mam problem ze starym telefonem 😃 Dodam tylko, że przewertowałem net w tym to forum, korzystałem z kilku poradnik i niestety nic.
Telefon LG Swift L5 II po włączeniu wyświetla "security error" i od razu się wyłącza.
System Win7 czy MacOS nie widzi telefonu.
Co próbowałem robić.
1. Hard reset. Po wciśnięciu VOL DOWN + QUICKMEMO + POWER pojawia się logo LG a po 2-3 sekundach pod nich pojawia się napis "Security error."
2. Za pomocą LG Mobile Support Tool próbowałem zresetować soft. Robię to korzystając z trybu "Download mode" który działa (VOL UP + VOL DOWN + podłączenie do kompa za pomocą USB). Telefon jest wykrywany, program informuje "Najnowsza wersja programowania jest już zainstalowana na telefonie". Korzystam z "Dodatkowe funkcje" -> "Awaryjne odzyskiwanie oprogramowania". Po analizie ustawień systemu i telefonu następuje "Pobieranie pliku aktualizacji". Wypakowuje się i zaczyna się instalować. Przy 5% staje i wyświetla się komunikat bym odłączył tel, wyjął baterię, włożył ją i podłączył telefon ponownie. Robię to, uruchamiam telefon w trybie "Download mode" i daję "Ponów" - sytuacja się powtarza, przy 5% staje. Gdy nie użyję trybu "Download mode" czyli przy podłączaniu do kompa nie wcisnę VOL DOWN + UP, to po podłączeniu pojawi się logo LG, potem ekran z informacją o stanie baterii, a z Windowsa 7 popłynie dźwięk odłączenia urządzenia. Jeśli teraz dam Ponów program stwierdzi, że telefon nie jest podłączony.
Tyle.
Spoiler
Prośba o pomoc 🙂