Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

Potrzebujemy Ciebie! Weź udział w rekrutacji do redakcji Android.com.pl!

xiko

Czy gwarancja obejmuje oprogramowanie?

    Rekomendowane odpowiedzi

    xiko   
    Otrzymana reputacja: 1
    xiko
    Napisano (edytowane)

    Witam,

    Dzisiaj miałem problem z włączeniem telefonu. Po prostu padł i nie chciał się włączyć, wreszcie włączył się sam. Pytanie czy gwarancja obejmuje również problem z oprogramowaniem? Nie mam aktualnie dostępu do pudełeczka, w którym mam papiery z opisem gwarancji itd, a więc muszę spytać tutaj. Telefon to Xiaomi.

     

    Edytowane przez xiko
    Poprawiłem temat. Proszę lepiej opisywać tematy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    balwanekbuli   
    Otrzymana reputacja: 156
    balwanekbuli

    Oddajesz na gwarancje z powodu, iż telefon nie załącza się. Ty nie musisz znać powodu iż jest to oprogramowanie czy płyta główna.
    Od tego jest serwis, jeśli stwierdzi że to wina oprogramowania to wgra nowe, albo wyminią płytę.

    Normalnie oddaj na gwarancji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×