Witam. Zastanawia mnie jedna rzecz i potrzebuję opinii :D. Zamierzam kupić w przyszłym miesiącu telefon, s9+ konkretniej i co jest istotne w dalszej części to, aby był on w wersji 128 gb. I tu pojawiają się problemy. Z tego co szukałem to nie ma go jeszcze dostępnego w polskiej dystrybucji, czy też może europejskiej, w wersji innej niż 64 gb. Na stronie samsunga z UK jest dostępna wersja 128 gb, a także ostatnimi czasy pojawiła się także w Ameryce zdaje się. I zastanawia mnie przy tym co z gwarancją. Na jednej polskiej stronie znalazłem wersję 128 gb zarówno na rynek amerykański z procesorem snapdragon, oraz także na europejski rynek z exynosem. Jest tam wspomniane, że gwarancja producenta wynosi 12 miesięcy, lecz jak to dokładnie z nią jest? Z tego co kojarzę, kupując w sklepie z polskiej dystrybucji, aby oddać telefon na gwarancji to wystarczy odezwać się do sklepu, jeśli sklep daje swoją gwarancję, lub do serwisu samsunga w Polsce. Jednak jak w przypadku sprowadzanych telefonów? UK zdaje się, że nie jest już w Unii Europejskiej, a gdzieś mi się obiło o uszy, że spoza Unii Europejskiej gwarancja chyba nie jest realizowana, albo jest z nią jakiś problem. Jak to dokładnie jest? Jeśli kupię telefon w tym sklepie, który jest sprowadzany z UK, lub Ameryki, a będzie występował np problem z zaróżowionym ekranem, lub trafi się coś innego to odsyłać telefon do sklepu w którym go kupiłem, serwisu samsunga w Polsce, czy nigdzie, bo gwarancja nie będzie obejmować? :C Pytam tak na zaś, bo może przed połową czerwca pojawi się już 128 gb w polskiej dystrybucji 😃