Skocz do zawartości
FireSlayder

Gwarancja sklepu i producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam. Zastanawia mnie jedna rzecz i potrzebuję opinii :D. Zamierzam kupić w przyszłym miesiącu telefon, s9+ konkretniej i co jest istotne w dalszej części to, aby był on w wersji 128 gb. I tu pojawiają się problemy. Z tego co szukałem to nie ma go jeszcze dostępnego w polskiej dystrybucji, czy też może europejskiej, w wersji innej niż 64 gb. Na stronie samsunga z UK jest dostępna wersja 128 gb, a także ostatnimi czasy pojawiła się także w Ameryce zdaje się. I zastanawia mnie przy tym co z gwarancją. Na jednej polskiej stronie znalazłem wersję 128 gb zarówno na rynek amerykański z procesorem snapdragon, oraz także na europejski rynek z exynosem. Jest tam wspomniane, że gwarancja producenta wynosi 12 miesięcy, lecz jak to dokładnie z nią jest? Z tego co kojarzę, kupując w sklepie z polskiej dystrybucji, aby oddać telefon na gwarancji to wystarczy odezwać się do sklepu, jeśli sklep daje swoją gwarancję, lub do serwisu samsunga w Polsce. Jednak jak w przypadku sprowadzanych telefonów? UK zdaje się, że nie jest już w Unii Europejskiej, a gdzieś mi się obiło o uszy, że spoza Unii Europejskiej gwarancja chyba nie jest realizowana, albo jest z nią jakiś problem. Jak to dokładnie jest? Jeśli kupię telefon w tym sklepie, który jest sprowadzany z UK, lub Ameryki, a będzie występował np problem z zaróżowionym ekranem, lub trafi się coś innego to odsyłać telefon do sklepu w którym go kupiłem, serwisu samsunga w Polsce, czy nigdzie, bo gwarancja nie będzie obejmować? :C Pytam tak na zaś, bo może przed połową czerwca pojawi się już 128 gb w polskiej dystrybucji :D

    Edytowane przez FireSlayder

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx
    25 minut temu, FireSlayder napisał:

    Jeśli kupię telefon w tym sklepie, który jest sprowadzany z ... Ameryki

    Będziesz miał gwarancję w Ameryce.

    Snapdragon'y są tylko na w.w. rynek i chiński.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No tego się domyśliłem akuratnie, ale co z wersją na rynek europejski z Exynosem, jeśli telefon będzie sprowadzany z UK, która nie jest już w UE?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Coś mnie ominęło ? UK jeszcze jest w UE. Wszystko zależy od zapisów gwarancji, większość firm ma ograniczoną gwarancję międzynarodową. Ładnie wygląda napis " Gwarancja międzynarodowa", gorzej z zapisami w regulaminie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A to może mnie coś ominęło :D Myślałem, że już UK już wyszła. Zaś co do tego to będę musiał poczytać i może skontaktuję się z tym sklepem, jak dokładnie to u nich działa, żeby nie było problemów po zakupie. Dzięki za pomoc w każdym razie :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x