Witam,
Posiadam telefon LG Nexus 5x od 01.08.2016 kupiony przez fakturę VAT-marża na allegro. Już od samego początku same problemy, po tygodniu użytkowania telefon padł i nie chciał się wogólę włączyć, wysłałem na gwarancje i wymienili wyświetlacz. Potem w grudniu 2017 bootlop - wymiana płyty głównej. Kolejną usterką(marzec-kwiecien 2018) było wyłączanie się telefonu podczas włączania aplikacji Snapchat gdy telefon miał około 20-30%. Było to mega irytujące wysłałem na gwarancje i odziwo nie wymienili baterii tylko płytę główną(przysłali pomiary baterii i wszystko niby jest okej). I teraz ten sam problem znowu się wyłącza telefon albo bateria szybko spada np. z 30% do 10% w ciągu jednej minuty. No i tutaj mam pytanie czy po wysłaniu telefon po raz 4 wymienia mi go na nowy? Czytałem gdzieś, że mam prawo żądać nowy egzemplarz jeśli wysyłam telefon na gwarancje po raz 4 i jest niezdatny do użytkowania. Gwarancja kończy się za jakieś dwa miesiące.