Dziękuję za podpowiedź. Spróbuję pobrać tę aplikację i zobaczę co mogę z nią zdziałać. Dam znać jak coś odkryję. Jeśli nie, to też napiszę.
Konto już odzyskałam za pomocą formularza "Wymuszenia zmiany hasła..." dostępnego na stronie pomocy Onetu. Nieco komplikacji jest przy tym, bo trzeba wysłać listownie lub e-mail'emskan dowodu osobistego i skan odręcznie podpisanego druku. Ale da się to zrobić. Na jakimś forum czytałam, że jeśli to konto nie jest przynależne do jakiejś firmy, to Onet nie kwapi się do pomocy. Ja natomiast mam inne doświadczenie, bo moje konto jest i darmowe i prywatne, a odzyskałam do niego dostęp już po niespełna dwóch godzinach od wysłania dokumentów.
Jeśli chodzi zaś o tę aplikację, to muszę jej poświęcić nieco czasu, bo nie bardzo rozumiem jak działa.
Pozdrawiam.
Nie pokonałam aplikacji. Odinstalowałam bo nie byłam w stanie się nią posłużyć.