Skocz do zawartości
pawelzg3

Wady i usterki wyświetlacza / panelu dotykowego

Rekomendowane odpowiedzi

Mam podobny problem, telefon ledwo wyjąłem z pudełka i podczas konfiguracji już zauważyłem żółty ekran na dole ekranu. Telefon zapakowałem z powrotem i leci na gwarancje. Zobaczymy co powiedzą. Jakoś kiepsko zaczyna się moja przygoda z huawei.

Edit: Niestety serwis odesłał mi telefon i twierdzi że wszystko jest w porządku.... 
No nic wyśle go jeszcze raz.

Edytowane przez lukasiasty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem P20 w wersji Twilight i niestety ten sam problem. Zażółcony ekran na dole. Jutro będę się kontaktował z autoryzowanym serwisem w tej sprawie. Konsultant wsparcia huawei potwierdził że faktycznie zażółcony ale nic więcej nie pomoże bez fizycznego obejrzenia telefonu. Wrzucam zdjęcie jak to wygląda u mnie. 

 

ekran_p20.PNG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam problem z ekranem, mam to samo w wersji niebieskiej 128GB. Telefon kupiony parę dni temu na allegro u sprzedawcy Mobilking.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Serwis uznał wadę. W przyszłym tygodniu będą wymieniać ekran. Może trafi się sztuka bez wady 🙂 

 

Aktualizacja:

Serwis wymienił mi ekran, niestety znów trafił się ekran JDI i wada nadal jest. Co prawda odrobinę mniejsza ale jest.

Jeśli ktoś ma ekran w porządku prosiłbym o sprawdzenie jakiej firmy macie wyświetlacz. Były montowane JDI, LG lub SHARP (AIDA64 pokazuje).

 

Edytowane przez pete1989

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ekran firmy Sharp i nie widzę żadnego zażółcenia.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej ekran JDI i może nie tak duża, ale wada jest, na dole ekran bardziej żółty. Telefon był na reklamacji z tytułu rękojmi, ale oczywiście 'autoryzowany' serwis nie widział wady. Telefon ma 15 dni lecz używam go dopiero od wczoraj, bo oddałem w drugi dzień po kupnie na rękojmie. Miałem już sobie odpuścić i z tym żyć, ale chyba w przyszłym tygodniu z ciekawości wybiorę się we Wrocławiu do serwisu Huawei i zobaczę co oni zaproponują. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.