Witam, kilka dni temu kupiłem używanego S8+
Oryginalnie pochodził z PLAY, miał wgrany jakiś starszy soft z Andkiem 7.0 - co dziwne, przez OTA nie znajdował nawet nowszych poprawek do 7.0, nie wspominając już o update do 8.0... ale to pikuś, do sedna 😉
Oczywiście od razu zdebrandowałem go ODINEM, ostatnim 8.0 XEO, zassanym przez SamFirm zarzucając przy okazji pit i "csc_cośtam" (nie "home_csc") by ładnie wszystko wyczyścić. Po restarcie spokojnie przez OTA zupdatowałem telefon do ostatniego jak do tej pory G955FXXU2CRED - dodam, że po każdym wgraniu softu robiłem też full wipe.
Po tym wszystkim odpalam telefon, wbijam w aplikacje - nie ma Samsung Health... wbijam w widżety, myślę sobie, że może tu się skubany ukrył albo coś przeoczyłem... szukam i szukam i nie ma ?
Wbijam do sklepu google play, wstukuję Samsung Health - pojawia mi się 786 różnych niby podobnych apek ale S Health znów niema... łat de hell? 😉
Zdałem się na sposób - wpisałem s health w przeglądarce - jest! Klikam, przerzuca mnie do sklepu google play.... i co widzę? ?
Spoiler
Panowie i panie, teraz mam pytanie 😉
Czy to rzeczywiście przez to całe RODO czy może coś odwaliłem, że apka mi zniknęła bezpowrotnie? Dodam, że dowiedziałem się o wpływie nowej "ustawy" na S Health z komentarzy pod apką w google play. I czy zablokowano jeszcze jakieś aplikacje?
Pozdrawiam.
PS - drogi moderatorze - jeżeli umieściłem temat w złym dziale to prosiłbym o przeniesienie do poprawnego, dziękuję ? 😉