Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

Dobrze znasz WordPressa? Czytaj więcej.. ×
PP1995

Dlaczego reklama admob nie chce zniknąć?

    Rekomendowane odpowiedzi

    PP1995

    Cześć Wszystkim

    Na samym wstępie przeproszę, jeśli źle trafiłem.

    Szukam pomocy już  od dobrych 13 dni i nie mogę jej znaleźć.

    Stworzyłem grę w Unity. Nic specjalnego, to jest raczej dla mnie samouczek przed kolejnymi projektami:)

    Chciałbym dodać reklamy AdMob (baner, gdyż pełnoekranowa nie działa :( )

    Reklama powinna pojawiać się kiedy czas dobiegnie końca.

    Wszystko jest naprawdę pięknie i świetnie działa.

    Problem pojawia się jednak w momencie, kiedy chciałbym aby reklama zniknęła.

    Reklama powinna znikać za każdym razem, kiedy czas dobiegnie końca.

    I tu leży właśnie problem- reklama nie znika...

    Próbowałem już chyba wszystkiego, ale nic nie skutkuje.

    Radziłem się również na wielu forach, ale mało kto potrafił się do czegoś przyczepić :)

    Mógłby ktoś zerknąć?

    To jest mój skrypt, który tworzy baner:

    Cytat

    using System;
    using UnityEngine;
    using GoogleMobileAds.Api;
    using UnityEngine.SceneManagement;


    public class AdManager : MonoBehaviour {

        private BannerView bannerView;

        void Start()
        {

            this.RequestBanner();

        }


        private void RequestBanner()
        {

            #if UNITY_ANDROID
            string adUnitId = "ca-app-pub-3940256099942544/6300978111";
            #elif UNITY_IPHONE
            string adUnitId = "unexpected_platform";
            #else
            string adUnitId = "unexpected_platform";
            #endif

            bannerView = new BannerView(adUnitId, AdSize.Banner, 25,8);

            // Called when an ad request has successfully loaded.
            bannerView.OnAdLoaded += HandleOnAdLoaded;

            // Create an empty ad request.
            AdRequest request = new AdRequest.Builder ().Build ();

            // Load the banner with the request.
            bannerView.LoadAd(request);
            }

            public void HandleOnAdLoaded(object sender, EventArgs args)
            {
            MonoBehaviour.print("HandleAdLoaded event received");
            }

            public void HandleOnAdFailedToLoad(object sender, AdFailedToLoadEventArgs args)
            {
            MonoBehaviour.print("HandleFailedToReceiveAd event received with message: "
            + args.Message);
            }

            public void HandleOnAdOpened(object sender, EventArgs args)
            {
            MonoBehaviour.print("HandleAdOpened event received");
            }

            public void HandleOnAdClosed(object sender, EventArgs args)
            {
            MonoBehaviour.print("HandleAdClosed event received");
            }

            public void HandleOnAdLeavingApplication(object sender, EventArgs args)
            {
            MonoBehaviour.print("HandleAdLeavingApplication event received");
            }


            public void StartBanner ()
            {

            bannerView.Show ();

            }

            public void EndBanner (){

            bannerView.Hide ();


            }
            }

    To z kolei jest mój skrypt, który powoduje, że po upływie czasu baner się pojawia a także, że po restarcie czasu powinien zniknąć:

     

    Cytat

    using System.Collections;
    using System.Collections.Generic;
    using UnityEngine;
    using UnityEngine.UI;

    public class TimeManager : MonoBehaviour {

        public float startingTime;

        private float countingTime;

        private Text theText;

        public GameObject ImageOver, restartButton, menuButton;

        public GameObject Manager;

        public AdManager other;

        // Use this for initialization
        void Awake (){

        }

        void Start () {
            theText = GetComponent<Text> ();

            countingTime = startingTime;
            other.EndBanner ();
            ImageOver.SetActive (false);
            menuButton.SetActive (false);
            restartButton.SetActive (false);
            other.EndBanner ();
            Manager.SetActive (true);

        }

        // Update is called once per frame
        void Update () {

            countingTime -= Time.deltaTime;

            if (countingTime <= 0) {    
                ImageOver.SetActive (true);
                menuButton.SetActive (true);
                restartButton.SetActive (true);
                gameObject.SetActive (false);    
                Manager.SetActive (false);
                other.StartBanner ();
            }


            theText.text = "" + Mathf.Round (countingTime);
        }

        public void ResetTime () {
            countingTime = startingTime;

        }
    }
     

     

    Ktoś widzi jakieś możliwości?

    Z góry dziękuję za miłe odpowiedzi :)

    PS. Ewentualnie jeśli ktoś potrafi w takich sytuacjach tworzyć reklamy Interstatial, być może skusiłbym się na jakąś zapłatę za taką pomoc :)

    Stworzyłem już dwa nowe projekty i nie mogę ich przez te reklamy dokończyć :(

    Pozdrawiam i przepraszam jeśli zabłądziłem na forum :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×