Skocz do zawartości
krzysmat94

ccs [Rozwiązany] Serwis CCS odmawia naprawy gwarancyjnej przycisku home

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć! 

    Posiadam s7 dwa lata, nieraz byl wysyłany do CCS odnośnie wyświetlacza, naprawy przebiegły pomyślnie, lecz teraz "kochany" serwis odmawia naprawy i tłumaczy to absurdalnym uzasadnieniem. 

    Zauważyłem że z mojego przycisku home tak jakby "schodzi" fabrycznie naklejona folia (warstwa lakieru?). Uznałem to za wadę w konstrukcji smartfona - kto wie może to potem powodować problemy z czytnikiem lini papilarnych. Jak widać na założonym zdjęciu. 

    Spoiler

     

    Wysłałem smartfona do CCS w celu naprawy gwarancyjnej , przyjęli smartfon itp. Po paru dniach dostałem od nich odpowiedź 

    "Szanowni Państwo,

    Informujemy, że podczas czynności diagnostycznych stwierdzono uszkodzenie mechaniczne przycisku home. Uszkodzenie nie podlega naprawie w ramach gwarancji.
    Proponujemy odpłatną naprawę. Kosztorys przedstawiamy poniżej..."

    Pytanie to Was. Jakie uszkodzenie mechaniczne tam widać? Nie ma nawet rysy na nim, widać że to samoczynnie zeszło, nie było drapane itp. No i teraz dochodzić swojej racji i" kłócić " się z nimi? Czy odpuścić już to? 

     Dzięki za pomoc co dalej działać z tym tematem :)

     

    1005447829.jpg

    Edytowane przez krzysmat94

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hmm, zapytam inaczej, home działa, czytnik odcisków działa ? Jeśli tak to wszystko ok, najlepiej jechać osobiście i im to przedstawić i wyjaśnić, że tu chodzi tylko o tę warstwę (ochronną?) Mechaniczne uszkodzenie to musiałby home przestać działać lub być pękniety, a u Ciebie wyraźnie widać, że to takie niby nic, a jednak przeszkadza. Minus tej naprawy, że trzeba odklejać ekran, żeby dostać się do tego "home" przyciska, ale serwis ma do takich napraw sprzęt, więc dla nich to bułka z masłem, pytanie za ile ? 🤔

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Koszt  według nich to. 200 zł. 

    Najpierw zaoferowali mi naprawę poza gwarancją przycisku home, a dopiero po odmowie wymianę wyświetlacza na gwarancji..

    Dodam że przycisk działa bez problemu, czytnik też reaguje bez problemu

    Edytowane przez krzysmat94

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ciąg dalszy przygody z CCS.

    "Naprawili" urządzenie lecz nie do końca. 

    Przycisk home wygląda gorzej niż było wcześniej (widać na zdjęciu). Ewidentnie widać że osoby odpowiedzialne za naprawę "uszkodziły" dodatkowo go.  Warstwa jeszcze bardziej zeszła jak na zdjęciu poniżej. 

    Jedyny pozytywy z tego to to że wymienili moduł wyświetlacza, głośnik.. " 

    I teraz powinienem dobiegać swojej racji z nimi, i żądać ponownej naprawy. 🤔 

    Screenshot_20180619-121347.jpg

    Screenshot_20180619-121356.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Rób jeszcze jedno podejście tylko może do jakiegoś innego serwisu. Ludzie na forum pisali , że zdarta farba na przycisku kwalifikuje się do wymiany i sporo osób pisało że w takim wypadku wymieniali im wyświetlacz i przycisk. Czemu Tobie wymienili tylko ekran jeśli to z przyciskiem był problem to nie mam pojęcia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

     Na pewno nie zostawię tego tak, napisałem do CCS, czekam na ich reakcję. 

    No jak widać głupota. Serwis jest zdania, jest to mechaniczne uszkodzenie przycisku home, lecz działa bez problemów, nawet nie ma rysy, tylko odchodzi ta warstwa (ochronna?). Z wymianą wyświetlacza mogli wymienić przycisk (absurd!) 

    Inny serwis? Masz na myśli no Regenersis? Też brałem to pod uwagę żeby wysłać do innego serwisu 🤔 

    Edytowane przez krzysmat94
    Dodanie treści

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawa załatwiona, może komuś przyda się ta wiedza :)

    Zamiast szukać niewiadomo jakich serwisów, poszedłem ze swoją S7 do Samsung Premium Serwis Plaza w Katowicach. Pracownik przyjął smartfon bez problemu, powiedział że technicy którzy są na miejscu (dosłownie za szybą było ich widać) zajmą się problemem i określają czy można to zrobić. Dostałem informację że do tygodnia zadzwonią do mnie. Dziś dostałem telefon, że można odebrać smartfon. No i ku mojemu zdziwieniu wymienili w ramach gwarancji przycisk home, lcd, głośnik i baterie. Pełna profesjonalna obsługa! Widać że jest dls nich ważny klient, i jeszcze w tak krótkim czasie!. Mogę śmiało polecić każdemu (o ile ma możliwość) naprawę swojego Samsunga właśnie w "Samsung Premium Serwis Plaza". 

     

    IMG_20180621_155253__01.jpg

    Screenshot_20180621-155819.jpg

    Edytowane przez krzysmat94
    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x