Na początku napiszę że telefon NIE JEST Kradziony ani znaleziony. Kupiony rok temu w salonie operatora Vodafone uk jest pudełko i rachunek/ umowa na 2lata.
Problem jest taki że telefon Samsung sm-a320fl należy do osoby starszej która ma problemy z pamięcią. Wczoraj osoba ta poprosiła mnie o pomoc bo telefon się zacinał. Ponieważ robiłem to już wiele razy zaoferowałem hard reset. Po podłączeniu telefonu do kompa kablem, przerzuciłem zdjęcia i inne dane na komputer. Następnie sprawdziłem w Google play z jakim adresem e-mail jest zparowany i zrobiłem hard reset z pozycji recovery. Po wszystkim zostało skonfigurować telefon i tutaj pojawia się problem. Właścicielka nie pamięta hasła do swojego konta. Po dość długim przeglądaniu tajnych zeszytów w których miała zapisane hasła i loginy do swoich kont pocztowych, Skype itd itp.. podała mi kilka haseł z którychwedług niej któreś powinno być prawidłowe. Niestety żadne nie działa. Postanowiłem utworzyć nowy adres e-mail na gmail i zparować telefon z innym adresem do którego hasło jest znane i prawidłowe, ale przy próbie początkowej konfiguracji i parowania z nowym kontem email pojawia się komunikat że na telefonie została przeprowadzona nie autoryzowana operacja przywrócenia danych i aby go uruchomić najpierw należy podać poprzedni adres e-mail i hasło do niego. Reset hasła i inne formy odzyskania starego konta nie udały się. Najgorsze jest to że po wielu wielu próbach, Google zablokował konto z powodu zbyt wielu prób niepoprawne wpisanego hasła. Ktoś ma jakiś pomysł jak to obejść/ rozwiazac ?