[działam na stockowym sofcie XEO, bez modyfikacji, zaktualizowanym do najnowszej wersji]
Kupiłem dziś Gear Sporta. Oddałem po kilku godzinach. Po sparowaniu urządzeń a wcześniej zainstalowaniu aplikacji Samsung Gear dosłownie co 30 sekundna telefonie dostawałem komunikat "Aplikacja Gear Plugin została zatrzymana". Problem jest opisywany na oficjalnym forum samsunga TUTAJ . Na XDA też o tym piszą KLIK. Oba wątki z tego roku z ostatnich 2 miesięcy. Monit o zatrzymaniu aplikacji sprawia, że KAŻDY wearable od Samsunga jest praktycznie nie do używania w połączeniu z S9+ ponieważ ta aplikacja obsługuje wszystkie akcesoria. Udało mi się ustalić, że problem istnieje od miesiąca - ciągle nie rozwiązany. Ok, nawet jeżeli nie dotyczy on wszystkich a dajmy na to 50% użytkowników to jak dla mnie to jest granda i strzał w stopę. Flagowy model nie działa z flagowym na tą chwilę zegarkiem. To powinno /ciach/po wyjęciu,i z pudełka bez zająknięcia. Tymczasem straciłem sporo czasu na dojazdy do sklepu i nerwów czy przyjmą zwrot czy nie. Na szczęście przyjęli, bo w przeciwnym razie zostałbym w wartym 1k przyciskiem do papieru. Apka Samsunga jest niezbędna do używania Gear Sport i Sg9+ (instalacja jest wymuszana w czasie parowania). A chciałem poużywać sobie Gear Sporta z ciekawości, serio jednak nie zamierzam Się pakować w sytuację "na tą chwilę jest problem, naprawimy go kiedyś aktualizacją". W segmencie premium jest to sytuacja nie do pomyślenia jak dla mnie.
Też macie ten problem?
Może ktoś jakimś cudem znalazł rozwiązanie?