Skocz do zawartości
GrubyNoodles

[Rozwiązany] Gear Plugin aplikacja zatrzymana

    Rekomendowane odpowiedzi

    [działam na stockowym sofcie XEO, bez modyfikacji, zaktualizowanym do najnowszej wersji]

    Kupiłem dziś Gear Sporta. Oddałem po kilku godzinach. Po sparowaniu urządzeń a wcześniej zainstalowaniu aplikacji Samsung Gear dosłownie co 30 sekund na telefonie dostawałem komunikat "Aplikacja Gear Plugin została zatrzymana". Problem jest opisywany na oficjalnym forum samsunga TUTAJ. Na XDA też o tym piszą KLIK. Oba wątki z tego roku z ostatnich 2 miesięcy. Monit o zatrzymaniu aplikacji sprawia, że KAŻDY wearable od Samsunga jest praktycznie nie do używania w połączeniu z S9+ ponieważ ta aplikacja obsługuje wszystkie akcesoria. Udało mi się ustalić, że problem istnieje od miesiąca - ciągle nie rozwiązany. Ok, nawet jeżeli nie dotyczy on wszystkich a dajmy na to 50% użytkowników to jak dla mnie to jest granda i strzał w stopę. Flagowy model nie działa z flagowym na tą chwilę zegarkiem. To powinno /ciach/ po wyjęciu,i z pudełka bez zająknięcia. Tymczasem straciłem sporo czasu na dojazdy do sklepu i nerwów czy przyjmą zwrot czy nie. Na szczęście przyjęli, bo w przeciwnym razie zostałbym w wartym 1k przyciskiem do papieru. Apka Samsunga jest niezbędna do używania Gear Sport i Sg9+ (instalacja jest wymuszana w czasie parowania). A chciałem poużywać sobie Gear Sporta z ciekawości, serio jednak nie zamierzam Się pakować w sytuację "na tą chwilę jest problem, naprawimy go kiedyś aktualizacją". W segmencie premium jest to sytuacja nie do pomyślenia jak dla mnie.  

    Też macie ten problem?

    Może ktoś jakimś cudem znalazł rozwiązanie?

    Edytowane przez spec-naz1
    Słownictwo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    szakul

    Używam S3 i nie mam problemów, czasami sami sobie są winni użytkownicy instalując dziwne apki ... Robiłeś wipe? Aktualizowales Samsung gear na telefonie? Nie wiem o jakim pluginie piszesz gdyż aplikacja gear jest instalowana fabrycznie/jest w oprogramowaniu. U mnie tak właśnie to było, wyjalem z pudełka i działa. Od początku bez przerwy. Może problem był z samym zegarkiem i to on powodował te crashe aplikacji. Musiałbyś sprawdzić z innym zegarkiem ale najprościej wylać żale n forum.

    Edytowane przez szakul

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    7 godzin temu, szakul napisał:

    Używam S3 i nie mam problemów, czasami sami sobie są winni użytkownicy instalując dziwne apki ... Robiłeś wipe? Aktualizowales Samsung gear na telefonie? Nie wiem o jakim pluginie piszesz gdyż aplikacja gear jest instalowana fabrycznie/jest w oprogramowaniu. U mnie tak właśnie to było, wyjalem z pudełka i działa. Od początku bez przerwy. Może problem był z samym zegarkiem i to on powodował te crashe aplikacji. Musiałbyś sprawdzić z innym zegarkiem ale najprościej wylać żale n forum.

    Wipe nie. Aktualizacja oprogramowania zegarka - tak, w apce pisalo ze jest najnowsza wersja. Plugin jest czescia tej apki, zalaczylem w poscie linki nt. tego ze sporo innych uzytkownikow doswiadczylo tego problemu co ja. Co do instalacji apek mam swiadomosc ze mozna samemu namieszac. Dlatego odinstalowalem Package Disabler Plus, nie mam zadnego antywira. Czysty stock bez modyfikacji. 

     

    Zanim napiszesz nastepnhm razem komus o "wylewaniu zali" zapoznaj sie z zala czonymi linkami. Ja i wielu innych userow nie wymyslilismy tego problemu. Jest realny i dalej nierozwiazany przez Samsunga.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    spec-naz1

    W pierwszym linku który podałeś jest mowa o galaxy s7e a w drugim są tylko 2 posty w tym jeden autora :) więc jak dla mnie to są jednostkowe przypadki.

    Problem raczej leży po stronie telefonu, ale bez sprawdzenia na innym zegarku się tego raczej nie dowiemy. Sama aplikacja Samsung Gear instaluje się wraz z pluginem.

    Skoro pojawiał się komunikat że aplikacja została zatrzymana, to sam zegarek nie ma na to wpływu, więc problem występuje po stronie samej aplikacji lub systemu w telefonie.

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Posypuje glowe popiolem. Rzeczywiscie problemem byl Package Disabler Pro+ zainstalowany na telefonie. Po wywaleniu tej apki gear sport dziala dobrze (kupilem go znowu) 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x