Uruchomiłem usługę mój sejf, telefon trochę pomielił i wyskoczył błąd z tego co pamiętam aplikacja przestała działać i została zamknięta.
Po uruchomieniu aplikacja jednak działała, aczkolwiek ręcznie musiałem dodawać aplikacje. Aplikacje -> Mój Sejf -> Dodaj aplikację.
Trochę dla mnie było dziwne, że do sejfu nie musiałem wpisywać żadnego zabezpieczenia.
Pobawiłem się z dwa dni tą aplikacją, dodałem kilka aplikacji miedzy innymi aparat, galeria itp.
Postanowiłem dodać kod PIN, czyli Ustawienia->Ekran blokady i zabezpieczenia->Mój sejf->Typ blokady->Wybierz typ blokady->Kod PIN->Ustaliłem pin i zaznaczyłem opcję Potwierdź kod PIN bez dotykania przycisku OK-> Kontynuuj
Od tego czasu jak chcę wejść do sejfu lub ustawień sejfu wyskakuje mi następujący komunikat:
Zablokowano Mój Sejf
Skontaktuj się z administratorem IT, aby wyzerować typ blokady KNOX.
[OK]
W opisie przy wyborze typu blokady w Ustawienia->->Ekran blokady i zabezpieczenia->Mój sejf->Typ blokady->Wybierz typ blokady jest następujący opis:"Wybierz typ blokady. Jeżeli zapomnisz, jak odblokować Mój sejf, możesz wyzerować blokadę przy użyciu konta Samsung account.
W związku z tym zalogowałem się na konto: https://account.samsung.com/membership/index.do
Niestety nie widzę tam opcji usunięcia blokady, może przeoczyłem.
Przeszukałem w sieci, ale nie znalazłem rozwiązania.
Na tym samym forum znalazłem podobny problem, ale wydaje się, że autor zrobił coś nie świadomie i udało mu się to odblokować:
https://forum.android.com.pl/topic/275602--zablokowany-tryb-knox?do=embe/
Jeżeli ktoś ma pomysły, lub miał taki problem z chęcią posłucham rad.