Skocz do zawartości
huberta8

Problem z wybudzaniem telefonu. Długi czas wybudzenia. Niedziałający czytnik linii papilarnych.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

mam problem z moim Huawei P10 Lite. Sytuacja nie zmienia się od kilku miesięcy, włącznie z aktualizacją i przeprowadzonym factory resetem.

Problem objawia się w zbyt długim czasie między naciśnięciem power button, a wybudzeniem ekranu. Po całkowitym wygaszeniu telefonu (5-15 sekund po zgaszeniu), aby wybudzić telefon trzeba poczekać od 5 do 10 sekund. Potem ekran normalnie się zapala i telefon chodzi jakby nigdy nic. Warto zauważyć, że problem nie występuje: 1. Po chwili od zgaszenia telefonu, 2. W trakcie ładowania 3. Przy podłączeniu do komputera 4. Świeżo po otrzymaniu powiadomienia. To są prawdopodobnie stany, w których telefon nie jest "do końca uśpiony" a jest "na skraju wybudzenia" - wtedy działa 100% sprawnie.

Jest to bardzo uciążliwe, szczególnie gdy chce się tylko sprawdzić godzinę, liczbę kroków, lub zerknąć na powiadomienia. Problem pojawił się bez związku z żadną aktualizacją, zmianą ustawień czy instalacją innych aplikacji, które mogły by wpływać na wybudzenie telefonu. 

Dodatkowo od tego samego momentu szwankuje czytnik palca. Wcześniej wybudzał telefon momentalnie po rozpoznaniu odcisku, teraz nie robi tego wcale, lub z podobnym opóźnieniem, jakie opisałem wyżej. Jednak w większości przypadków po prostu nie reaguje na palec, nie wibrując (nierozpoznany odcisk), nie wybudzając wcale lub po dłuższej chwili.

 

Jakieś pomysły na rozwiązanie? Czego dotychczas próbowałem:

1. Factory reset

2. aktualizacja google service

3. instalacja Nova Launcher

4. wyłączenie oszczędzania energii

5. korzystanie z telefonu w ultra-oszczędnym trybie

Żadne z powyższych nie rozwiązuje mojego problemu.

 

Jest gwarancja - telefon na abonament w Orange. Ktoś wie, czy powinienem do nich dzwonić, czy od razu do Huaweia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gwozdek

Szybciej będzie bezpośrednio przez Huawei.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Broń cie boże wysyłac via infolinia HUAWEI trafi telefon do Warszawy na Andersa33 i masz po gwarancji. Telefon odeslą z adnotacja ze znalezli slady cieczy....Od razu jedz do salonu oddać na gwarancję( Orange i Tmobile wysyłają w inne miejsca. A przynajmniej masz większe szanse ze ominiesz ten  chory serwis)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi. Czy ktoś inny ma może pomysły jak to rozwiązać za pomocą domowych metod? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyta glowna do wymiany;) wadliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.