Customer Chat
Chat Transcript
Proszę czekać na połączenie ze specjalistą ds. obsługi klienta.
Nawiązano połączenie z Wioleta.
Wioleta: Witam
Wioleta: jaki telefon htc?
przemyslaw cioch: Witam. Wildfire S
przemyslaw cioch: Zaktualizował się do 2.3.5
przemyslaw cioch: a teraz cały ekran, komponenty "mrygają"
Wioleta: Dziękujemy za zapytanie w kwestii problemów wystepujacych po aktualizacji do 2.3.5.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zanotowaliśmy problemy związane z aktualizacją systemu Android i na chwilę obecną zbieramy niezbęde informacje.
Postaramy się jak najszybciej rozwiązac zaistaniały problem.
W tej kwestii prosimy o podanie więcej danych:
-imię i nazwisko,
-numer telefonu,
-adres e-mail,
-numer seryjny lub IMEI urządzenia htc
(numer IMEI jest dostępny po wybraniu kodu *#06# z klawiatury telefonu)
-adres MAC
Aby go odnaleść:
Menu > Ustawienia > Sieci zwykle i bezprzewodowe > Ustawienia Wi-Fi > Menu > Zaawansowane > Adres Mac
-wersję ROM oprogramowania Android
Ekran glówny > Menu > Ustawienia> Dane telefonu/ Informacje o telefonie > Informacje o oprogramowaniu> NUMER OPROGRAMOWANIA - NUMER PONIZEJ TO NASZA WERSJA ROM'U
W dalszym etapie inforamcje zostaną wyslane do eskalacji w celu zbadania problemu.
przemyslaw cioch: tak jak ekran monitora gdy nie jest prawidłowo podpięty kabel VGA
przemyslaw cioch: Przemysław
przemyslaw cioch: Cioch
przemyslaw cioch: 502828224
przemyslaw cioch: android 2.3.5
przemyslaw cioch: wersja htc sense 2.1
przemyslaw cioch: numer oprogramowania 2.13.401.2
przemyslaw cioch: mac karty WIFI niedostepny
przemyslaw cioch: jest jakby niezainstalowana
przemyslaw cioch: numer modelu telefonu htc wildfire s a510e
przemyslaw cioch: imei 355430044621506
przemyslaw cioch: imei sv 01
przemyslaw cioch: nr seryjny HT168TR03033
Wioleta: Dziękujemy za dane. Jak pisałam wcześniej sprawa zostanie przekazana do działu Eskalcji. Najszybciej jak to możliwe otrzyma Pan informacje na temat dalszych kroków postępowania. W razie dalszych pytań prosze o ponowny kontakt.
przemyslaw cioch: Jak można cofnąć aktualizacje albo przeprowadzić ponowną instalacje ? w samsungu jest opcja naprawy oprogramowania przez KIES a tu ?
przemyslaw cioch: nie mogę korzystać z telefonu
Wioleta: nie mozna
Wioleta: trzeba czekac
Wioleta: albo telefony zostala przeslane do serwisu w celu przywrocenia poprzedniej wersji oprogramowania
Wioleta: albo pojawi sie latka
Wioleta: czekamy na oficjalne informacje
przemyslaw cioch: a jaki jest przybliżony termin takiej informacji/łatki ??
Wioleta: nie mamy
Wioleta: przepraszamy
Wioleta: czekamy
Wioleta: Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi w przeciągu minuty sesja wygaśnie.
przemyslaw cioch: Czyli rozumiem że mam włożyć telefon do szuflady i czekać?!
Wioleta: tak
Może ktoś zna rozwiązanie ?