Skocz do zawartości
borkus

Przenoszenie numeru Gadu Air.

    Rekomendowane odpowiedzi

    borkus

    Witam, Gadu Air od kilku dni nie przenosi mi tego numeru, wczoraj dzwoniłem i miła Pani powiedziała "No dzisiaj będzie już przeniesiony" No i czekam, dalej nic, no więc piszę rano e-maila i dowiedziałem się,że to przez plusa i nie wiedzą kiedy mi ten numer przeniesie, co mam robic? ;/ Dostałem wiadomość:

    "Witam.

    Tak Panu powiedziałam, ponieważ takie informacje zostały mi udzielone. To, że działamy na infrastrukturze sieci Plus powoduje, że jesteśmy od nich zależni, w związku z tym czekać musimy na jakiekolwiek działania po ich stronie. Ze swojego poziomu nie jestem w stanie nic zrobić, jak tylko oczekiwać na ich reakcję.

    Chcielibyśmy zaproponować Panu w ramach rekompensaty doładowanie administracyjne kwotą 20zł po aktywacji numeru."

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    borkus

    Hmm... ta wiadomość w cudzysłowie to wiadomość od miłej Pani z Gadu Air.. wiec ja nie wiem o co chodzi w twojej wypowiedzi troszke :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam też przeboje z plusem. Rezygnacje złożyłem dwa miesiące przed końcem umowy (16 maj 2010). 20 kwietnia złożyłem w GaduAir wniosek o przeniesienie numeru. Plus podał termin przeniesienia numeru na 17 czerwca czyli miesiąc później niż wg mnie powinien. Na BOK Plusa dowiedziałem się że wniosek o przeniesienie numeru anulował poprzednią rezygnację i dlatego muszę mieć u nich kolejny miesiąc, co wg mnie jest próbą wyłudzenia pieniędzy. Już napisałem reklamację i czekam co mi odpowiedzą. Na pewno tak tego nie zostawię.

    Po kontakcie z BOK standardowo dostałem telefon aby wypełnić ankietę, no to wypełniłem odpowiednio prezentując swoje poglądy. Dzisiaj zadzwonili aby spytać dlaczego jestem niezadowolony z oferty i z postawy konsultanta.

    Przedstawiłem bardzo szczegółowo dlaczego ich oferta nie spełnia moich oczekiwań (czyli w skrócie: jest najgorsza na rynku). Pani bardzo podziękowała za szczegółowe informacje i powiedziała, że zbierają opnie klientów bo przygotowują nową ofertę. Odnośnie problemów z przeniesieniem, że mam czekać bo na pewno niedługo dostanę pisemną odpowiedź na reklamację.

    Chyba zbyt dużo klientów odchodzi od plusa i wreszcie starają się jakoś temu zaradzić (wszelkimi sposobami).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    borkus

    No właśnie, a ja też mam już dosyć simplusa ;/ więc przenoszę numer do GaduAir, którzy też mnie dymają... poczekam troche jeszcze, jeśli mi nie przeniosą to mam w D ten numer i kupię starter.

    Zadzwoniłem teraz do nich no i Pani Paulina powiedziała: Że to nie ich wina, ze oni nie wiedzą kiedy bedzie przeniesiony i zostaje mi tylko czekac i nie wiedzą ile...

    Następnie dzwoniłem do plusa, Pani powiedziała, że numer już jest uwolniony od plusa i jeśli coś to problemy zgłaszać do gaduair, gadu air odpowiedziało na to, że uwolnienie numeru to co innego niz przypisanie numeru do innej sieci...

    Edytowane przez borkus

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Ja przeniosłem sie do GaduAir z Orang abonament.

    Wyznaczyli mi dziń odłączenia, ze względu na koniec umowy, miesiac wypowiedzenia, odłączyli mnie i w ciagu 3 dni Gaduair mnie podłączyło.

    Wasze problemy związane są z Plusem. Trzeba napisać reklamację do plusa na piśmie w ciągu 30 dni ustawowo muszą odpowiedzieć dlaczego nie przenoszą numeru, jeśli nie odpowiedzą reklamacja zostaje uwzględniona.

    Wiem, wiem a co jak odpowiedzą że nie mogą bo coś tam... Technicznie nie ma problemów z przeniesieniem wiec nie powinni robić problemów.

    W reklamacji poroszę sie powołać na ustawę lub uchwałę , sprawdzcie w URE, o przenoszeniu numeru.

    Jeśli ktoś ma abonament to plus może go przetrzymać o termin wypowiedzenia umowy, jeśli ktoś ma kartę to powinni odrazu po otrzymaniu dokumentów.

    Plus sie broni więc trzeba trochę powalczyć.

    A i jeszcze jedna uwaga zeby przenieść numer z oferty na kartę to trzeba się zarejestrować u operatora, podać swoje dane, wtedy numer w/g ustawy należy do ciebie a nie do operatora.

    GaduAir jest tanie i naprawdę fajne. Polecam.

    Powodzenia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    borkus

    Na czym by polegała reklamacja? Jeśli bym chciał to reklamować? Już dosyć długo czekam...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    timkos

    Mi przenosili ponad miesiac ale to z iny plusa dostalem za to doladowanie administracyjne :D

    Nie narzekam za takie ceny warto było czekać

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A przenosił już ktoś z taktaka do gadu? No i podstawowe pytanie czy miał jakieś problemy z era?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x