Skocz do zawartości
mszatanek

Komunikat "brak połączenia z internetem" po pobycie w serwisie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Słuchajcie, od czasu pobytu telefonu w serwisie (wymieniony wyświetlacz i bateria) pojawia mi się co jakiś czas (2-3 razy dziennie) komunikat u dołu ekranu "brak połączenia z internetem", mimo iż internet jest i wszystko śmiga. Nie ma problemów zasięgowych, komunikat pojawiał się nawet w centrum warszawy, podczas ogladania YouTube... Wipe Cache ani wyłączenie wszystkich wigdetów nie pomogło. Wcześniej to nie występowało... Miał ktoś może podobnie? Jaka może być przyczyna? Android oczywiście 8.0

    Edytowane przez GeoHot
    poprawiam nazwę tematu, doprecyzowuję

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Puniek

    @mszatanek A FR robiłeś? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 14.07.2018 o 09:22, Puniek napisał:

    @mszatanek A FR robiłeś? 

    Jeszcze nie robiłem, ale robi się to denerwujące... 

    Nikt nie miał podobnego problemu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artii89

    Inaczej byłby temat już poruszony, zrób WIPE DATA i zobacz czy się to unormuje.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ewabem5
    W dniu 14.07.2018 o 09:14, mszatanek napisał:

    "brak połączenia z internetem", mimo iż internet jest i wszystko śmiga.

    wydaje się, że to jakaś aplikacja nie ma dostępu do neta

    podobnie miałem z motywami

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lorak

    Też mam ten denerwujący komunikat: "Brak dostępu do internetu" albo czasem coś, że nie można się zalogować. Pojawia się co jakiś czas na dole ekranu na ok. dwie sekundy. 

    Co to znaczy "zrób FR"? Fabryczny reset? A potem wszystko konfigurować od nowa... Może jest jakieś typowe rozwiązanie tego problemu?

    I podobnie "WIPE DATA", czyli co? Też chodzi o reset fabryczny? Minęło trochę czasu odkąd powstał wątek - może da się jakoś sprawdzić, która aplikacja generuje ten komunikat? Dodam, że internet w telefonie śmiga zawsze i wszędzie - komunikat jest od tego niezależny.

    Z góry dzięki za pomoc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Lorak jaki system i model urządzenia?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lorak

    System Android 8.0.0 telefon Samsung Galaxy S9+

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Lorak czyli nie ten dział.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lorak

    Widzę tylko, że to jest dział pomoc techniczna, to chyba ten. 

    A dzieje się to na różnych telefonach... rozumiem, że nie potrafisz pomóc. 

    Edytowane przez Lorak
    Literówka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.