Skocz do zawartości
mpyro

Widget pogody - godzina nie odswieza sie.

    Rekomendowane odpowiedzi

    mpyro

    Od 2 dni zauwazyłem ze pogoda oraz lokalizacja sie odswieza a godzina juz nie.Miał ktos taki problem i wie jak go rozwiazac.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Cichy51

    U Mnie śmiga pięknie.

    Podobnie miałem na S8 - niestety musiałem czekać aż wypuszczą aktualizację - po niej wszystko wróciło o normy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 16.07.2018 o 20:49, mpyro napisał:

    Od 2 dni zauwazyłem ze pogoda oraz lokalizacja sie odswieza a godzina juz nie.Miał ktos taki problem i wie jak go rozwiazac.

    Miałem ten sam problem. Oto co zrobiłem i co go naprawiło. Część 1:

    1. Skasuj widget pogody z pulpitu.

    2. W ustawieniach->aplikacje->pogoda-domyślna pamięć wyczyść pamięć i dane. Następnie wyłącz telefon. Część 2:

    1. Włącz urządzenie przytrzymując bixby+vol up+power.

    2. Wybierz "wipe cashe".

    3. Zatwierdź. Nie utracisz danych, wymażesz tylko pamięć cashe aplikacji.

    4. Wybierz opcję restartu systemu.

    5. Po reebocie systemu wyciągnij na pulpit i skonfiguruj od nowa widget pogody.

    6. Upewnij się, że połączenie telefonu z internetem jest stabilne. Wszystko od tej pory powinno działać jeżeli chodzi o widget pogody.

    7. Widget odświeża się automatycznie min. co 1 godzine. Działa to tak: widget odświeża się po ustawieniu, mija ok. godzina i apllikacja podejmuje próbę nawiązania połączenia z serwerami accuweather. Jeżeli tel jest podłączony do wifi/danych pakietowych i łącze jest stabilne to widget odświeża info o pogodzie. Jeżeli nie ma połączenia to apka spróbuje za kolejną godzinę (nie próbuje cały czas żeby nie drenować baterii). Jeżeli ustawiłeś inny interwał odświeżania (np. co 3h) to działa to analogicznie - apka pogody próbuje się odświeżać co 3 godziny.

    8. Jeżeli powyższe nie działają i widget pogody dalej się nie odświeża  możesz zrobić factory reset (przywrócenie ustawień fabrycznych z utratą wszelkich danych). UWAGA! Jeżeli go wykonasz NIE przywracaj danych/ustawień telefonu z kopii zapasowych konta google lub samsung! Ustaw wszystko ręcznie od zera.

    9. Jeżeli factory reset nie pomaga winne jest prawdopodobnie słabe połączenie z netem lub dodatkowa aplikacja, którą doistalowujesz i która powoduje konflikty. Sprawdź wszystko jeszcze raz, po czystym factory resecie (nie instalując żadnych nowych aplikacji, bez przywracania danych kopii zapasowej) i pod jakąś inną siecią wifi lub z inną karta sim (z innej sieci niż Twoja macieżysta). Najlepiej sprawdź w jakimś mcdonaldzie/galerii handlowej pod ich siecią wi-fi upewniając się, że kreski odbioru danych pakietowych/wifi są na max. Jeżeli dalej pogoda się nie odświeża...

    10. To w ostateczności możesz spróbować oddać tel do serwisu. Aplikacja "Pogoda" jest systemową aplikacją Samsunga, MUSI działać z s9+. Serwis może uznać za wadliwą i wymienić płytę główną telefonu na nową. Czyli praktycznie cały hardware telefonu będzie nowy.

    11. Na tym etapie, jeżeli powyższe kroki zostały zrealizowane a mimo to pogoda dalej się nie odświeża to pozostają Ci jeszcze opcje pośrednie:

    a. czekać na aktualizację aplikacji Pogoda od Samsunga z nadzieją, że ona naprawi Twój problem.

    b. zabawa ze starszymi wersjami aplikacji Pogoda (masz je dostępne na stronie APK mirror), może któraś ze starszych wersji będzie działać poprawnie. Jeżeli tak to pozostań na niej i nie aktualizuj apki do nowszych wersji.

    c. aplikacje pogodowe firm trzecich z google play jako zamiennik tej oficjalnej. Np yahoo weather. Trzebaby było je pościagać i potestować.

    d. olanie odświeżanie pogody i uznanie, że Tobie nie działa. 

    Ja dotarłem do punktu 7 i od tej pory wszystko na moim egzemplarzu s9+ działa.

    Daj znać jak poszło, czy powyższe porady Ci pomogły. Pozdro ?

     

     

    Screenshot_20180722-095953_Settings.jpg

    • Piwko! 1
    • haha! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x