Skocz do zawartości
mati999

Zła synchronizacja diody z aparatem

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hej!

    kupiłem niedawno milestone i wszystko byłoby ok jak robie zdjęcia w dzień ale jak jest szaro to lampa a w zasadzie te 2 diody to nic nie oświetlają? mianowicie jak ustawia ostrość to super podświetla a jak robi już zdjęcie to jest jeden szybki błysk i na zdjęciu nic nie widać, co najlepsze czasami 1/3 zdjęcia od góry jest naświetlona a reszta nie? też tak macie czy tylko u mnie to występuje?

    pozdr

    zezol: Przeniosłem i poprawiłem nazwę tematu.

    Edytowane przez zezol

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    si3wc4

    Skoro tylko 1/3 zdjecia jest naswietlona to popatrz jak robisz zdjecie czy nie zaslaniasz palcem lampy...

    A co do jakosci zdjec to nie licz na jakies rewelacje. Czulosc matrycy w aparacie jest co najmniej mierna, wiec przy gorszym oswietleniu nie uzyskasz dobrej jakosci... po prostu matryca ma za mala powierzchnie zeby dotarlo do niej wystarczajaco duzo swiatla...

    A tak poza tym to sprobuj uzyc aplikacji typu SnapPhoto Pro. Duzo lepiej wykorzystuje aparat niz aplikacja wbudowana...

    Sent from my Era G1 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie przysłaniam palcem. Wyczytałem gdzieś w recenzji motoroli że jak bateria ma mniej niż 40% to występuje problem synchronizacji lampy z migawką, ja wczoraj miałen prawie rozładowaną. Zobaczę dziś wieczorem czy będzie to samo czy full bateria pomoże

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dibi

    Mam identyczny problem, tylko do tego dochodzi jeszcze ostrość... Zdjęcia na wyświetlaczu podczas robienia wyglądają dość dobrze, natomiast po zrobieniu są nieostre. Nigdy w życiu nie widziałem gorszego aparatu o takiej rozdzielczości. Ciężko jest sfotografować kartę z tekstem żeby się później odczytać. Po prostu po zrobieniu zdjęcia przez jakąś sekundę wygląda to dobrze, a później komórka coś przerabia i wychodzi zupełnie inna jasność i następuje utrata ostrości. Nie wiem czy każda Motorola tak ma czy to tylko mój problem?? Mogę wrzucić parę przykładowych zdjęć. Zaznaczam iż nie ruszam aparatem podczas fotografowania, więc to nie wina poruszenia aparatu w trakcie robienia zdjęcia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Nie wiem czy każda Motorola tak ma czy to tylko mój problem?? Mogę wrzucić parę przykładowych zdjęć.

    moja robi IMO bardzo ładne i ostre fotki (oczywiście w porownaniu do innych PDA które posiadałem - nie porównuję do aparatu fotograficznego)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zdjęcia w dzień są OK ostre kolory żywe. Ale z diodą to tak jest, że jak jest słaba bateria to nie synchronizuje z migawką. ogólnie zdjęcia nocne to porażka, zresztą magic też nie robił dobrych zdjęć jak było już szaro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    shaka

    Co do jakosci aparatu i ostrosci to u mnie na sofcie 2.1 jest bardzo dobrze i nie mam problemow. Wiec moze masz starszy soft. Co do flasha to nie sprawdzalem ale to jest znany bug na tym sofcie, nie wiem czy ktos znalazl rozwiazanie ale ja i tak nie uzywam flasha. Moze pojawi sie jakas poprawka, ale IMO to maly problem.

    Sent from my Milestone using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x