Skocz do zawartości
balwanekbuli

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam
    W tym temacie umieszczamy ogólne zapytania o gwarancje. Kiedy i jak obowiązuje, co podlega a co nie na naprawę gwarancyjną

    Edytowane przez balwanekbuli
    Doprecyzowanie tematu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, zakupiłem niedawno Samsunga Galaxy Spica I5700.

    Telefon kupiłem jako nowy nie używany z drugiej ręki.

    chciał bym upewnić sie co do

    1. Nie otrzymałem paragonu zakupu (ponoć się gdzieś zapodział) sprzedawca proponuje mi fakture, rozumiem ze nie jest to problem w razie ewentualnej naprawy gwarancyjnej.

    2.Karta gwarancyjna jest nie wypełniona. To zapewne róznież nie jest problem

    Czyż nie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1. Nie otrzymałem paragonu zakupu (ponoć się gdzieś zapodział) sprzedawca proponuje mi fakture, rozumiem ze nie jest to problem w razie ewentualnej naprawy gwarancyjnej.

    dowodem zakupu powinnien byc paragon, ewentualnie faktura ze wszystkimi Twoimi danymi, nr imiei, data zakupu oraz z ceną.

    2.Karta gwarancyjna jest nie wypełniona. To zapewne róznież nie jest problem

    pusta karta gwarancyjna jest bezwartosciowym dokumentem. na karcie powinien byc napisany imei Twojego telefonu wraz z datą, miejscem zakupu oraz pieczatką i podpisem sprzedającego. w innym przypadku mozesz miec problemy.

    kupiłes ten telefon od osoby prywatnej lub jakiejs tam firmy "stasiek i zdzisiek korporejszyn"?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z pusta karta bym się nie zgodził. mam gt540 i tam jest gdzieś notka że pusta karta może być liczy się dowód nabycia

    Sent from my GT-S5830 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pusta karta gwarancyjna jest problemem i nikt na gwarancje mu nie przyjmie,musi byc pieczatka sklepu.Miałem juz takie problemy ale jak pojechalem do punktu sprzedazy z dowodem zakupu bez problemu podbili.To samo tyczy sie innych urzadzen, wczoraj oddawałem tv toshiba do serwisu i musialem smigac do rtv,euro aby dali pieczatke.To wlasnie jest blad ludzi ktorzy tego nie pilnuja.....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lupus

    Samsung bez podbitej karty nie przyjmie na gwarancje (pomimo rachunku/fry), może nie być rachunku ale karta musi być podbita, natomiast LG i HTC owszem, wystarczy paragon zakupu z wpisanym IMEI telefonu. Wiem, ze Motorola również wymaga paragonu i podbitej karty.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mkmck

    W każdym serwisie jest inaczej.

    - Z tego co wiem Motorola wymaga tylko dowodu zakupu, ale nie jestem pewien.

    - Jak oddawałem kiedyś Nokie to nie chcieli dowodu zakupu tylko kartę gwarancyjną. Ale nie pamiętam, żeby była podbita. Na pewno był wpisany model telefonu przez sprzedawcę. Serwisant odkleił tylko naklejkę z pudełkę z IMEI i przykleił na kartę. Inaczej byłoby gdybym kupił telefon w ich salonie (tam gdzie oddawałem telefon) - wtedy chcieliby tylko dowód zakupu.

    - Kiedyś oddawałem Laptopa Samsunga na gwarancji i chcieli tylko dowód zakupu. Ale to inny sprzęt, więc i procedury mogą się różnić.

    - Sam pracuję w autoryzowanym serwisie RTV firmy (...) i nie wymagamy nic poza dowodem zakupu. Ale tu też inny typ sprzętu.

    Jak widać ciężko ujednolicić wymagania serwisów. Chyba najlepiej mieć i karte podbitą i paragon/fakturę zachowaną :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W Samsungu wymagamy dowodu zakupu z numerem IMEI lub dowodu zakupu bez IMEI + podbita karta gwarancyjna.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ssebal

    Witam

    Zakupiłem Sens i dostałem kartę gwarancyjną bez faktury. Telefon z plusa... I tu pytanie czy ta karta gwarancyjna z pudełeczka wystarcza czy bez faktury nic nie zdziałam?

    Czy mogę sprawdzić na stronie htc stan gwarancji?

    Wysłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk

    post-38225-14255702212335_thumb.jpg

    post-38225-14255702212987_thumb.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wg mnie by wystarczyło. Zapytaj Regenerisów z Wawy jak to widzą, bo to w zasadzie tylko oni naprawiają HTC. Chyba, że oddasz w razie udzkodzeń tam gdzie kupiłeś, to z podbitą gwarancją na pewno bedzie ważne. Może ktoś bardziej oczytany się jeszcze wypowie. :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.