Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    Telefon mi już wrócił, dochodzę do wniosku, że w tych serwisach pracują ślepi ludzie. Została wymieniona mi tylko płyta główna :o

    A paseczki jak były tak dalej są post-583-1425571082576_thumb.jpg

    Co teraz z tym zrobić?

    post-583-14255710824969_thumb.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oddaj ponownie , ja tak zrobiłem ze wsoją brzytwą i naprawili ;-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oddaj koniecznie do naprawy. Ja też miałem takie objawy, aż całkowicie ekran się wygasił. Efekt uszkodzenie LCD z przyczyn mechanicznych - koszt naprawy 480zł. Nie straszę Ciebie, ale przestrzegam. Zrób to czym prędzej bo ocenią, że twoja wina. Pisałem, odwoływałem się do samsunga bez efektów, oni się nawet nie zapoznawają ze stanem technicznym i nad przyczynami. Dosłownie automatycznie określają winę użytkownika i tyle. Według nich nie ma uszkodzeń LCD z innych przyczyn. Aha i bardzo ważne - pilnuj wpis do karty przyjęcia urządzenia do naprawy, jak nie masz zewn. uszkodzeń to podkreśl to aby wpisali, oni będą szukać nawet najmniejszych rys by wykazać winę mechaniczną, najlepiej zrób zdjęcia przed oddaniem.

    Edytowane przez ppawlicki
    bład

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    widex

    Po wylaczeniu ekranu, ale gdy jest jeszcze podświetlony, widać czarne przebarwienia. Jest to normalne? Ogólnie jest ok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W zeszły piątek (12.10) także oddałem swojego SGSII na gwarancję - problem ten sam co w Twoim przypadku, czyli pionowe paski różniące się głębią czerni widoczne w ciemnym pomieszczeniu/w nocy na ciemnym tle przy słabym podświetleniu wyświetlacza. Z tym, że moje były nieco grubsze - około 3mm szerokości. Problem z tego typu wadą jest taki, że ciężko ją wychwycić... Nawet panowie z MultiSerwisu we Wrocławiu mieli z tym problem. Dopiero jak razem poszliśmy na zaplecze do ciemnego pomieszczenia i pokazałem im co trzeba (:E) technik zauważył usterkę - wcześniej był w tym samym pomieszczeniu sam i problemu nie widział. I jako, że wada jest ciężka do wychwycenia, musieli wysłać telefon do CCS (bali się, że Samsung obciąży ich kwotą za nowy moduł wyświetlacza po tym jak nie zdiagnozowaliby usterki). Teraz muszę czekać dwa tygodnie.

    Jeszcze ciekawostka - jeden z techników w MultiSerwisie (rzeczowy, w porządku gość) powiedział mi, że Samsung zaostrzył znacznie przepisy dotyczące przyjmowania na gwarancję telefonów, przy których było grzebane coś w sofcie. Ponoć sprawdzają już każdy telefon i jakakolwiek ingerencja kończy się utratą gwarancji... Wprawdzie wgrywałem u siebie wszystko przez fake CWM, potem oczywiście flashowanie trzyplikowcem i powrót na brandowany ROM to boję się, że mogło zostać coś w logach a:/

    I tak jak kolega ppawlicki napisał: przy oddawaniu telefonu dopilnuj, żeby w protokole opisali Ci dobrze stan wizualny telefonu - założę się, że nie raz słyszeliście jak to telefony wracały z autoryzowanych serwisów porysowane, brudne, obklejone itp. Ja swój oddałem jako 'idealny' i takiego się go spodziewam odebrać za dwa tygodnie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Po wylaczeniu ekranu, ale gdy jest jeszcze podświetlony, widać czarne przebarwienia. Jest to normalne? Ogólnie jest ok

    Tak ma być. Urok amoledów. Poczytaj sobie w dziale SGSII o wypalającym się ekranie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ye11ow

    Witam

    Mam problem z serwisem CCS który każe zapłacić mi za usługę naprawy telefonu, gdyż jak twierdzą była nieautoryzowana próba wgrania oprogramowania.

    Od początku:

    02.09.2012r. w pewnym momencie telefon się wyłączył a na wyświetlaczu wyświetlał się tylko model telefonu na czarnym tle. Nie robiłem wtedy nic z telefonem - akurat jechałem autem.

    Telefon oddałem do serwisu Teldar w Kaliszu (ul.Górnośląska 69a) w dniu 7 września 2012r. tam czekałem na miejscu na naprawę. Próbowali kilka razy wgrywać oprogramowanie - bezskutecznie. Poinformowali mnie, że telefon zostanie wysłany do CCS w Warszawie. 19.09.2012 na stronie CCS wyświetliło mi się "oczekuje na decyzję Klienta - prosimy o kontakt z serwisem" zadzwoniłem i pani z infolinii poinformowała mnie o nieautoryzowanej próbie wgrania oprogramowania, postraszyła utratą gwarancji oraz zażądała zapłaty ok 50zł za usługę serwisową.

    Ja wiem, że nie próbowałem instalować oprogramowania. Powiedziałem w CCS że Teldar kilkukrotnie próbował to robić. Wymienili się mailami w których Teldar przyznał się CCS do bezskutecznego wgrywania oprogramowania. Mimo tych informacji CCS podtrzymał decyzję o serwisie pozagwarancyjnym.

    20.09.2012. Wysłałem mail do producenta z prośbą o zatwierdzenie naprawy objętej przez gwarancję.

    Po przemyśleniu ile ta sprawa by się ciągnęła dałem znać CCS aby wgrali oprogramowanie na mój koszt. W sumie tylko 50zł.

    Dzisiaj tj. 21.09.2012r. sprawdzam rano status naprawy na stronie CCS a tam informacja abym się skontaktował oraz utrata gwarancji – jak poniżej:

    post-156793-14255711010625_thumb.jpg

    Podczas rozmowy okazało się, że tym razem chodzi o płytę główną i oczywiście muszę sam pokryć koszty naprawy w wysokości 600zł!

    Telefon podczas podróży po prostu się wyłączył i cały czas wyświetlał logo modelu. Nic z nim nie robiłem więc jakim cudem mogłem wgrywać oprogramowanie.

    Pierwszy raz skusiłem się na produkt Samsunga od razu z górnej półki i takie coś mi się przydarzyło. Telefon kupiłem za 2500zł, służył mi tylko 1,5 miesiąca i nie wiadomo kiedy go zobaczę.

    Czy ktoś spotkał się z taką próbą wyłudzenia pieniędzy za serwis ze strony CCS?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Soren

    Trzymaj wszystkie wiadomości jako dowód i zgłoś się do rzecznika praw konsumenta. Skoro serwis w Kaliszu przyznał się że to on wgrywał oprogramowanie to z jakiej racji ty masz teraz płacić?

    Nie puść im tego bo to zwykłe cwaniactwo i nakręcanie na wydatki!

    Zgłoś się z tym problemem też do samsunga.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ye11ow

    Właśnie sporządziłem pismo do Działu Reklamacyjnego Samsunga w W-wie gdzie opisałem cały problem.

    Dołączę dowód zakupu, kartę gwarancyjną i całość wyślę z poświadczeniem odbioru.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    blom

    Też miałem do czynienia z CCS i moim zdaniem to najgorszy serwis w Polsce.

    Mój Samsung wrócił z Piaseczna w opłakanym stanie, z podrapaną obudową, wyświetlaczem i unieważnioną gwarancją z powodu cieczy.

    Paniusia na infolinii mi wmawiała, że kumulacja temperatur spowodowała parowanie i to moja wina, bo u nich nie ma temperatur, kumulacji i w ogóle żyjemy na różnych kontynentach i galaktykach :D Dopiero interwencja u Samsunga i wznowienie gwarancji pomogło. Na szczęście w t-mobile gdzie oddawałem telefon w zgłoszeniu został opisany stan telefonu i usterka - charczący głośnik.

    Ja jednym słowem nie polecam i życzę powodzenia w walce, bo jak widać lubują się w naciąganiu klientów i unieważnianiu gwarancji.

    I sorry za OT :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x