Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    rokr

    Dlatego ja swojego s3 naprawiałem sam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ye11ow

    Temat zakończony. Dział reklamacji Samsunga kazał CCS naprawić telefon w ramach gwarancji. Pracuje tam bardzo miła pani która profesjonalnie podeszła do sprawy. CCS na koniec pochwalił się znajomością ortografii.

    post-156793-14255711835945_thumb.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    amaral

    Mi padł dotyk w Huawei U8815. Wysłałem do CCSu i stwierdzili też nieautoryzowaną ingerencję w oprogramowanie. Tyle, że wgrywałem je ze strony producenta. Chore to. Mogą dokonać naprawy, ale po wymianie płyty głównej za.... 750zł ! Ten telefon nowy można kupić za 700. Nie wiem co teraz zrobić bo nie ma nigdzie digitizerów do U8815 :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mi ccs porysowal wyswietlacz. Ale pisalen o tym w innym watku.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    amaral

    Ja na szczęście miałem folię na ekranie. Ale porysowali klapkę. I na folii też kupa rys.

    Napisałem do Huawei Polska. Może coś zainterweniują.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Soren

    Tylko jaki związek ma niedziałający digitizer z softem i do tego od producenta? Uderzaj do rzecznika konsumenta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    amaral

    Napisalem maila do Huawei Device Polska. I miła pani zainterweniowała. Serwis przyjął telefon. Mają mi dać nową kartę gwarancyjną. Chore to było. Wcześniej gość z CCSu cytował mi jakieś regulaminy itd. Pisał, że trzeba wymienić płytę główną za 750zł, żeby wogóle wzięli się za naprawe. Dodam, że taniej można kupić nowy.

    Sprawdziłem sobie status naprawy telefonu po ponownym przyjęciu do serwisu i czekają na części zamienne. Oby się to już skończyło.

    Wysyłane z mojego U8860 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam,

    Przestrzegam wszystkich przed CCS i mam nadzieję ,że nie bedziecie potrzebowali pomocy. Kupilem telefon Samsung Galaxy S2 miesiac temu a od 3,5 tyg jest w serwisie ze wzgledu na głosne pykniecie w glosniku przed nawiązaniem połączenia.Wszyscy widzą problem tylko nie serwis.Kontakt z serwisem jest tragiczny....Dziś wisiałem na telefonie w pracy dosłownie 3h i słyszę w sluchawce "Wszyscy konsultanci zajęci. CZas oczekiwania 3 minuty" .Czekalem tak doslownie 3h do momentu w którym uslyszalem infolinia w dniu dzisiejszym jest nieczynna...Kontakt mailowy jest również utrudniony i nie można uzyskać konkretnej odpowiedzi....Mój telefon 2 razy byl w serwisie ze względu na tą samą usterkę i 3 raz zostal wyslany na niezgodność towary z umową....Dziś widzę status "oczekiwanie na dezycje klienta- prosze o kontaky" co najczesciej oznacza ze nie uznaja roszczenia ze wzgledu na uszkodzenie lub igerencje...Problem w tym ze ja zglaszam ta sama usterke i 2 razy wymienili glosnik + mikrofon i nie widzieli ingerencji...Nie mialem mozliwosci nic zniszczyc gdzy telefon zaraz po odbiorze został ponownie reklamowany.....

    Strasznie zawiodlem sie firma Samsung i przestrzegam wszystkich przed ich pseudoserwisem....Boje sie juz zakupu jakigokolwiek sprzetu firmy SAMSUNG w przyszlosci.....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Po 2 kolejnych tygodniach oczekiwania odebralem SG2 z salonu po naprawie z tytulu niezgodności z umową. Telefon działał dobrze 1 dzień i znowu to samo.Strzela nadal z głośnika/mikrofonu przed nawiązaniem połączenia. Serwis twierdzi że wszystko w porządku. Zastanawiające jest to ze przy 2 pierwszych naprawach wymienili głośnik i mikrofon i niby przeszedl pomyślnie wszytskie testy. Gdy wyslalem, po raz 3 naprawiali już płytę główną także nie wiem o co w tym chodzi.

    Telefon kupiłem miesiąc temu a mialem go kilka dni.Już chyba nigdy nie kupię produktu SAMSUNGA ze względu na to ,jak są one serwisowane.

    Nie wiem sam czy jeszcze mogę coś wskurać czy pozostalo mi tylko płacenie abonamentu i posiadanie strzelającego telefonu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mam Samsunga Galaxy S2 od stycznia i już 7 razy w serwisie CCS w Piasecznie....Walczę z nimi od prawie 3 miesiecy i twierdzą że telefon jest sprawny pomimo że sie wyłącza i resetuje kilka razy dziennie....Zgodnie z warunkami gwarancji telefon po 3 naprawach polegajacych na wymianie czesci powinien byc wymieniony...Niestety jest jescze jeden warunek a mianowicie espertyza serwisu i wniosek o wymiane do producenta...W moim przypadku nie chca tego wystawić i jestem już 3 miesiąc bez telefonu a z wysokim abonamentem....Zanim dokonacie zakupu przeczytajcie opinie o CCS w Piasecznie i praktykach przez nich stosowanych....NIe wspomne już o obsludze klienta tego serwisu gdzie na kazde zadane pytanie otrzymuje się wymijające odpowiedzi. Strasznie zniechęciłem się do SAMSUNGA...Pomimo tego mam nadzieję że koszmar się kiedyś skończy i otrzymam produkt za który zapłaciłem. Niestety w naszym kraju klient jest traktowany w taki sposób zawsze ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x