Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    To oddajcie do innego serwisu.

    W Poznaniu bez dyskusji wymienili mi ekran i wgrali polskiego roma, a telefon był z Niemiec z niemieckim romem.

    Zamiast tu płakać to zgłoście to do rzecznika Samsunga. Jak dostanie dużo skarg to się zainteresują tym.

    Co do anulowań gwarancji to prawidłowo jeśli sami wgrywaliście modyfikowane romy i nie wyczyściliście licznika flashowań.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam.W niedzielę oddałem mojego LG swift l3 do naprawy.

    Telefon był zrootowany i miał clockworkmod recovery.Nie miał custom ROMa

    Mam w związku z tym pytanie.spodziewam się że w tym momencie utraciłem gwarancję więc ile mogę zapłacić za naprawę telefonu?Żadne części nie były uszkodzone a jedynie uwaliłem system więc myślę że tylko system wgrają.

    Telefon oddałem tam gdzie go kupiłem ,w RTV EURO AGD, więc jak to może być?Bo mam dostać powiadomienie sms kiedy telefon będzie już w sklepie

    Dostanę coś w stylu "Telefon jest już w sklepie i należy uiścić opłatę w wysokości XX złoty..."?

    O to głównie chodzi.Czy będę płacił w tym sklepie i ile to może wynieść.Dziękuję

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dimm
    Dostanę coś w stylu "Telefon jest już w sklepie i należy uiścić opłatę w wysokości XX złoty..."?

    Nie. Jeżeli gwarant odmawia wykonania procedury gwarancyjnej z powodu naruszenia punktu XYZ, zwraca telefon w formie w takiej jakiej przybył. Zazwyczaj serwis przed odesłaniem informuje użytkownika odpowiednim e-mailem o zaistniałej sytuacji i możliwości naprawy odpłatnej. Nigdy nie będziesz w sytuacji że musisz zapłacić za wydanie sprzętu. Najzwyczajniej wróci do sklepu z pismem, opisem uszkodzenia, a ty możesz być co najwyżej obciążony kosztami transportu (rzadko, ale widziałem jeszcze takie klauzule).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Świr

    Witam. Mam pytanie jeżeli serwis ma wymienić na gwarancji wyświetlacz bo był wadliwy to czy przy wymianie serwisanci sprawdzają wyświetlacz który montują, czy jest dobry, czy wkładają co mają pod ręką?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    soszek

    Mój SGS wylądował w autoryzowanym serwisie 23.10 i dopiero dzisiaj dostałem smsa, że mogę przyjść po odbiór telefonu. Po oddaniu go bezpośrednio we wspomnianym serwisie, telefon został odesłany do serwisu głównego, gdzie dwa razy zmieniali datę przyjęcia telefonu do naprawy (najpierw był to 29.10, później 07.11 tylko, że i tak było to już po terminie naprawy). Mieli go naprawić do 06.11. Wspomniana naprawa jest już jego trzecią. Jak się okazało w raporcie, który znalazłem na stronie serwisu głównego została naprawiona płyta główna. Będąc dzisiaj w serwisie w celu dostarczenia pisma odnośnie nie wywiązania się z warunków karty gwarancyjnej i żądania wymiany telefonu na nowy, pani która przyjmowała pismo, nawet nie raczyła sprawdzić czy telefon został już dostarczony po naprawie.

    Czy w takiej sytuacji powinienem odbierać telefon czy poczekać na odpowiedź w sprawie pisma i dopiero wtedy go odebrać, czy może jeszcze inaczej to zrobić??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    niestety, ale w moim Samsungu Galaxy S III padł wyświetlacz - połowa od góry jest kompletnie czarna, a reszta trochę prześwietlona więc telefonu używać się nie da. Sprawdziłem centra serwisowe we Wrocławiu i udałem się do Multiserwisu w Magnolia Park. Po wstępnych oględzinach pracownik nie stwierdził uszkodzenia z mojej winy i przyjął sprzęt. Zdziwiłem się, bo już trzeciego dnia rano dostałem od nich sms, że mogę się zgłosić po odbiór sprzętu. Na miejscu jednak dowiedziałem się, że telefon nie został naprawiony, a na karcie gwarancyjnej widniała ich pieczątka z napisem "Odmowa naprawy gwarancyjnej", a poniżej przekreślone "ślady cieczy, uszkodzenie mechaniczne, nieautoryzowana ingerencja". Kiedy zapytałem w czym więc problem dowiedziałem się, że chodzi o paragon, a dokładnie o zapis "TEL MARŻA 1*2219,00zł". Wszystko było by w porządku gdyby zamiast zwrotu "TEL" było tam "I9300/GALAXY S III/...". Serwisant stwierdził, że nie może mi naprawić sprzętu, ponieważ nie ma pewności, że to paragon od tego telefonu, jak stwierdził "to równie dobrze od jakiegoś HTC może być". Powiedział, że albo uzyskam dowód zakupu z wyraźną nazwą, albo z darmowej naprawy gwarancyjnej nici. A, że telefon kupiony w lipcu, do tego przez sklep internetowy z krakowa to może być ciężko o ile to w ogóle możliwe.

    Póki co mam poważnie uszkodzony wyświetlacz, sam telefon w idealnym stanie (stwierdzili tylko drobne ryski na tylnej klapce), ważną, podbitą kartę gwarancyjną z datą i nr IMEI oraz jedyny dowód zakupu jaki dostałem. A to, że sklep formułuje paragony w ten czy inny sposób to nie moja wina, a przez to musiałbym płacić 700zł za wymianę wyświetlacza.

    Czy ktoś miał podobną sytuację? Próbować szczęścia w innym serwisie? Chociaż teraz telefon "robili" tylko na miejscu, a na wymianę zostałby wysłany do CCS Piaseczno które dobrych opinii też nie ma. Czy może zwrócić się bezpośrednio do Samsunga?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Probuj szczescia w innym serwisie. Z drugiej strony to jest niedorzeczne, ze masz paragon a on podwaza jego wiarygodnosc. Zawsze tez mozesz niedouczonego goscia w serwisie poprosic o pisemne wyjasnienie, ze paragon jest przyczyna dmowy naprawy.

    Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MC_

    Jeśli faktycznie są stosowne zapisy w karcie gwarancyjnej, to telefonu nie odbieraj.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ochkarol

    Mi (w lutym) w serwisie powiedzieli, że nie potrzebują ani karty gwarancyjnej (bo nie dostałem) ani dowodu zakupu.

    Stwierdzili, że po numerze IMEI sobie sprawdzą czy telefon podlega gwarancji.

    Ale kupiłem u operatora...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x