Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    soszek

    czyli poczekać na odpowiedź z serwisu i samsunga (bo do nich też wysłałem to pismo)??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    coby6

    Ja bym paragon wysłał do sklepu który go wystawił i zażądał faktury imiennej . Dodakowo mozsz kazać aby wpisali w uwagach faktury nr imei . Prawo skarbowe nakazuje sprzedawcy wystawienie faktury jeżeli poprosi o to klient . Oczywiście paragon sprzedawca zabierze . Dodatkowo jak by się wzbraniali to możesz sklep poinformować ze jak nie wypiszą ci faktury to zgłosisz fakt do urzędu skarbowego .

    Nie zauważyłem daty postu ale myśle że może sie to przydać .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ochkarol
    Ja bym paragon wysłał do sklepu który go wystawił i zażądał faktury imiennej .
    Po siedmiu dniach od wystawienia paragonu może być kłopot a po trzech miesiącach to już pozamiatane.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lanc

    Czy ja wiem... Ja kiedyś poprosiłem w sklepie internetowym o kopię paragonu na procesor (bo paragon zgubiłem). Poprosili tylko o datę zakupu (a to sobie w mailach znalazłem od sklepu) no i za 10 zl koszt listu i pakowania) dostałem kopię paragonu. Zawsze możesz spróbować napisać do nich i opisać problem.

    Posted via Tapatalk @ SGS III

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ochkarol

    coby6 pisał o fakturze VAT na podstawie paragonu.

    A taka sytuacja, jak opisujesz jest możliwa tylko wtedy, gdy paragon nie pochodzi z kasy fiskalnej.

    Na kasie fiskalnej nie można wydrukować kopii - istneje tylko po jednym egzemplarzu - dla kupującego i dla sprzedawcy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Soren

    Witam

    W swoim, stosunkowo niedawno, zakupionym Galaxy Tabie zauważyłem że tafla szkła w prawym górnym rogu chyba lekko się odkleiła bo jak naciskam w tym miejscu słychać wyraźnie takie pykanie. Postanowiłem że na początek zgłoszę reklamację bezpośrednio do PLAYA i zażądam wymiany urządzenia na nowe.

    Tylko teraz pytanie jak się taką reklamację zgłasza?

    Domyślam się że na piśmie ale jak takie pismo ma wyglądać, co ma zawierać?

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Napisz kiedy kupiłeś, co się stało,w jakich okolicznościach to zauważyłeś i jaki chcesz sposób rozwiązania tej sprawy. Jeżeli wada ujawni się w okresie do pól roku od zakupu przyjmuje się że była w chwili wydania i sprzedawca musi udowodnić Ci, że jest inaczej. Generalnie polecam przestudiować całą ustawę. Zawsze pisz, że chcesz nowe urządzenie bo jak w ciągu 14 dni od reklamacji nie odpowiedzą to oznacza ze sklep akceptuje i będą musieli dać Ci nowy egzemplarz...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam wszystkich mam galaxy ace byl on juz 4 razy na gwaranacji od pewnego czasu gdy kupiłem go od znajomego zaczola on wariowac czyli restartowac sie zwieszac gdy np pisalem sms to on sie zwiesil i sam zrestartowal lub gram w jakas gre to gra sie sama wylacza i wgl wariowal np lezal nic nie robilem i nagle patrze on sie restartuje chce oddac go na gwarancje to znaczy byl on juz 4 razy na gwarancji 1 wymieniana czesc mechaniczna i 3 razy czesc elektryczna bylem dzis w serwisie i pani kazała mi napisac pismo ze chce nowy telefon co napisac ? pomozcie mi

    Czy jak oddaje telefon musze miec 18lat ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    punk

    Witam !

    Mam taki problem. Mam telefon SE live with walkman. W wakacje uszkodzeniu uległo gniazdo USB (ładowało normalnie, więc nie popsuło się całe, więc skoro ładowało to nie oddawałem do naprawy) w telefonie był taki problem że nie działało USB OTG, oraz po podłączeniu do komputera wywalało komunikat "to urządzenie może działać szybciej, podłącz je do portu USB 2.0", nie działał także tryb fastboot przez co nie mogłem wgrywać kerneli.

    Dnia 13 lutego 2013 roku postanowiłem oddać telefon do naprawy do punktu GSM w którym go kupiłem (taka jakby budka). Koleś z tego serwisu powiedział że wysyła go do serwisu SAT w radomiu (jakbym wiedział, oddałbym do tmobile i zostałby wysłany do serwisu regenersis, ale dowiedziałem się o tym po kilku dniach). Od początku były jakieś problemy, telefon trzymali aż do dzisiaj, czyli ponad 3 tygodnie, koleś nic nie wiedział, dopiero jak zadzwoniłem do serwisu, przyśpieszyli to, jak potem wyszło: telefon został wydany 28 lutego, kurier rzekomo dostał go 4 marca, a kurier twierdzi że dostał go dopiero wczoraj (wiem, w ogóle po*****). Dzisiaj dostałem smsa że telefon jest do odebrania, poszedłem i powiedziano mi "niestety mam złą wiadomość, telefon nie został naprawiony, napisano że usterka powstała z winy użytkownika (nie wiem jakim sposbem, mogłem sam uwalić kilka lub jeden pin w złączu)

    Co mogę w takiej sytuacji zrobić, pierwszy raz mi się tak zdarzyło ? Czy pisać jakieś pismo do rzecznika, czy mogę im zrobić ewentualnie jakąś sprawę i czy mam w ogóle jakieś szanse na wygraną?

    O tym że nie dotrzymują umowy: telefon trzymany był ponad 3 tygodnie, zero jakiś informacji od nich, ani smsem, oszukiwanie w sprawie wydania telefonu i nie naprawienie go chociaż nie jest to moja wina że padło złącze (wcześniej odblokowałem bootloader ale go zablokowałem przed oddaniem, zresztą wtedy napisaliby coś o ingerencji w oprogramowanie.

    Proszę bardzo o pomoc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x