Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    WKD622

    @up

    Czytając pierwszą część byłem prawie pewien że zapomniałeś zablokować bootloadera.

    Ale skoro zablokowałeś to wszytko jest ok.

    Jeżeli usterka jest mechaniczna to pamiętaj że samo to się tylko grzmi i błyska. Najprawdopodobniej w jakiś tam sposób sam to uwaliłeś. jeżeli nie to ubiegaj się o swoje prawa, bo równie dobrze mogli Cię oszukać...

    Zobacz ile kosztuje wymiana gniazdka na Swój koszt, bo jeżeli to kwestia 30 zł to może nie ma sensu się wykłócać.

    Jeżeli będzie strasznie drogo i jesteś pewien że to nie Ty to uszkodziłeś to spróbuj coś podziałać, ale gdzie się kierować w pierwszej kolejności nie mam bladego pojęcia. :kwasny:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    punk

    Jednak nastąpiła pomyłka z mojej strony. Po wejsciu na stronę wsupport ukazalo mi sie to:

    DfDzAJW.png

    Wyglada na to ze nie anulowali gwarancji a mi chyba przysluguje prawo do nowego telefonu. Mam racje?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    WKD622

    @up

    Skoro nie naprawili to inaczej sobie tego nie wyobrazam :)

    White Galaxy Nexus & Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    punk

    tylko kto jest odpowiedzialny za to żeby dać mi ten nowy telefon ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    WKD622

    @up

    Jeżeli nie masz gwarancji to nowego telefonu nie dostaniesz.

    Jeżeli masz to w pierwszej kolejności napisz tam gdzie go kupiłeś.

    Sprzedawca udzieli Ci wskazówek.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    punk

    Mam jeszcze rok gwarancji bo jednak mi jej nie anulowali, źle po prostu usłyszałem bo koło tej budki było trochę hałasu. Dokumenty z serwisu i karta gwarancyjna zostały u kolesia, ma do mnie zadzwonić. Sam jeszcze zadzwonie do sony mobile i do wsupport ale w poniedziałek bo dzisiaj nie pracują. Wątpie że typ z tej budki da mi nowy telefon, to raczej firma sony jest za to odpowiedzialna, nie on.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    WKD622

    @up

    W takim małym serwisie zapomnij o jakichkolwiek wymianach. On nawet sam nie jest w stanie naprawić grubszych rzeczy.

    Pewnie robi tylko sprawy software'owe, a resztę wysyła do jakiegoś głównego serwisu.

    Zależy też od typu gwarancji, czasami telefon serwisuje się na gwarancji jedynie u sprzedawcy, jeżeli był np sprowadzony, a jak jest z polskiej dystrybucji to masz prawo zanieść go byle gdzie i mają obowiazek przyjąć.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    punk

    z polskiej dystrybucji jest, w tmobile był kupiony.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    WKD622

    @up

    To zanieś do T-mobile. Wydaje mi się że oni przyjmą taki telefon, albo dadzą Ci dalsze wskazówki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    punk

    jutro zadzownie jeszcze do wsupport i do sony i ten facet z budki się ma jeszcze ze mną skontaktować

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x