Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    Byłem u rzecznika. Babka powiedziała żeby po upływie 14tego dnia pisać do serwisu o nowy telefon. Niestety w ten sam dzień otrzymałem w salonie Playa informację, że naprawa się przedłuży, ponieważ czekają na części. Dostali to na papierze z serwisu jakieś... 10 dni wcześniej i jakoś nikomu nie chciało się mnie poinformować. W następnym tygodniu odebrałem zrobiony telefon, ale po powrocie do domu wyłączył się pare razy i na dodatek obudowa jest krzywo założona. Oddałem na następny dzień spowrotem no i na stronie serwisu widnieje informacja, że wymieniono na nowy. Teraz czekam tylko na odbiór.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, niedawno zalał mi się telefon. Oddałem do serwisu, zapłaciłem i wszystko ładnie. Teraz chcę sprzedać telefon i nie wiem czy gwarancja jest aktualna. Chodzi o to, że nie odesłała telefonu do sprzedawcy, czyli na gwarancje, tylko wysłałem do niezależnego serwisu w mojej mieścinie. Tak, to było pytanie, prosiłbym o odpowiedź, bo telefon dopiero półroczny, lipa tak stracić półtorej roku gwarnacji...

    z góry dzięki. :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dix241

    Jak nie oddalas do serwisu producenta to jest ingerencja w telefon wiec ja stracilas, tak pozatem gdybyś oddala do oficjalnego serwisu i tak by anulowali. Telefon został zalany a więc nie podlega gwarancji.

    Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niepodlegaja gwarancji tylko czesci które zostały zalane,najlepiej skonsultuj sie z prawnikiem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Odebrałem dzisiaj telefon z gwarancji, niestety z odmowa. Powód " uszkodzenie mechaniczne - Q5-mikrouszkodzenie na płycie głównej widoczne pod mikroskopem (pęknięty BOND), konieczna wymiana płyty głównej" dodatkowo tajemnicza informacja " 6969 bkp gwr". Otrzymałem także zdjęcie owej usterki post-337355-14255751197765_thumb.jpg.

    Dodatkowo zaproponowano mi naprawe za "jedyne" 628zł. Posiadam telefon ok. juz 1,5 roku (LG L9) i po takim czasie użytkowania nie jest on już pewnie nawet warty takich pieniędzy. Telefon stan zadbany, widoczne ślady normalnego użytkowania telefonu. Telefon nie miał żadnych niemiłych wypadków i jak już można by było mówić o upadkach to z niskich wysokości głownie na dywan (fotel --> dywan) jakie często się zdarzają użytkownikom.

    Chciałbym się dowiedzieć czy owe mikrouszkodzenia płyty mogą spowodować całkowite niedziałanie telefonu? Cena wydaje mi się niebotycznie wysoka? Czy mogę odwołać się od takiej decyzji? Czy jest to typowa zagrywka serwisanta, bo przecież jak ja, zwykły laik, mogę podważyć usterkę mikrouszkodzenie które jest widoczne na płycie głównej?

    Jakiej dodatkowe sugestie i porady?

    Byłbym niezmiernie wdzięczny za każda Waszą pomoc i sugestię ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Paniki

    Może powodować nie działanie.

    Cena jak za wymianę całej płyty.

    Porady & Sugestie to oddać do serwisu, który by wymienił tego BGA

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hej,

    Bardzo proszę osoby mające doświadczenia z serwisami Samsunga lub pracowników tych serwisów o poradę w sprawie ważności gwarancji na smartfon. Mam możliwość zakupu SGSIII od firmy. Firma ta zakupiła większą liczbę tych smartfonów ale nastąpiły zwolnienia i teraz mają ich trochę za dużo. Zakup dotyczy kompletu - smartfon + akcesoria + karta gwarancyjna z Orange bez pieczątki ale z nr imei, datą zakupu, nr dowodu zakupu itd. Nie mogę dostać faktury bo jest w księgowości i dotyczy zakupu zbiorowego tych smartfonów.

    Czy w razie konieczności naprawy gwarancyjnej w serwisie Samsunga będzie potrzebna jedynie ww. karta gwarancyjna czy również koniecznie dowód zakupu?

    Czy zdjęcie simlocka w nieautoryzowanym serwisie przerywa gwarancję?

    Czy w autoryzowanym serwisie można teraz zlecić zdjęcie simlocka?

    Z góry dzięki za wszelkie rady i wskazowki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kecyrf

    Witam. Ostatnio dostał mi się przecinek pod ekran w telefonie. Sam przecinek pół biedy, ale nie wiem czy konał i coś z niego się wydostawało, zostawił za sobą jakieś bohomazy pod ekranem (najgorzej widać na ciemnym ekranie). I tu mam pytanie czy mogę taki telefon reklamować? Miał ktoś może taki przypadek? Dokładnie chodzi o telefon Presigio.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    astelix

    Zapytaj operatora lub sklep w którym kupowałeś.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam, wiem,że często potrzebna jest faktura vat 23% aby zapewnić sobie gwarancję u producenta, ale czy potrzebny jest oryginał, czy wystarczy zwykła kopia?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x