Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ela900

    Odkąd mam telefon od Kruger&Matz (na pewno widzieliście reklamę ostatnio w tv

    ) nie mam problemów z serwisem, po prostu wysyłam im telefon, a on wraca do mnie jak nowy! Taki serwis to rozumiem. Wcześniej - same problemy, teraz łatwo, szybko i bezproblemowo, fakturkę zawsze dostaję oryginał. Tak powinno być, kopia zostaje dla sprzedawcy, oryginał dla kupującego, więc wydaje mi się, że potrzebny Ci oryginał. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kochani z góry przepraszam jeśli to zły dział ale myślę, że temat jest warty poruszenia a nie znalazłem lepszego miejsca. Chodzi mi o kupno od osoby prywatnej telefonu. Kupuję telefon od gościa za 1400 zł (co nie jest udokumentowane) a On dostał go przy przedłużaniu umowy w Orange za 1 zł i taka kwota widnieje na FV. Telefon się popsuł a ja oddaję go z tytułu niezgodności towaru z umową (bo jest korzystniejsza a koleś podpisał mi pisemko, że zrzeka się prawa konsumenckiego na moją korzyść). Chcę wymiany na nowy i nie mają takiej możliwości więc decydują mi oddać hajs za ten telefon czyli...1 zł? Czy może wyliczane jest to z innej wartości? Ktoś się orientuje?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gabix

    Oddałem zalany telefon do naprawy za naprawę wzięli 150 zł po tyg przychodzę ekran wszystko ładnie działa tylko mikrofon nie powiedzieli że naprawią go w 2-3 dni. Przyszedłem po tyg telefon leżał w częściach i na dodatek powiedzieli że go nie naprawią to poczekałem aż złożą i nagle telefon nie działa powiedzieli żeby oddać do innego serwisu bo oni wyjedzaja i nie będą mieli jak naprawić właśnie przyszedł telefon z opisem z drugiego salonu że ekran LCD jest zepsuty wraz z płytą główną. Macie może jakieś pomysły co robić ? telefon to samsung galaxy s6 edge +.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Zuberek42

    Witam uprzejmie,

    Oddałem moje S3 na gwarancję w salonie NEONET.

    Oddałem go bo zaczął się niemiłosiernie grzać, a podstawowe aplikacje społecznościowe zaczęły powodować paraliż telefonu. Potrafię dbać o ilość aplikacji w tle, stan pamięci RAM także to nie pomaga, launchery inne niż Touchwiz ani nawet przywrócenie ustawień fabrycznych również nic nie dało.

    Oprócz tej moim zdaniem usterki, telefon posiada normalne ślady użytkowania jak na dwuletni telefon, czyli głównie ubytki w powłoce lakieru na obudowie i ramce oraz wiadomo jakieś tam ryski na ekranie. Dodatkowo kiedyś z powodu upusczenia telefonu ukryszył mi się delikatnie lewy róg szklanego przodu telefonu i poszły dwa pęknięcia długie na 1,5cm w każdą stronę. Wyślę zdjęcie jak telefon wróci z serwisu.

    Na podstawie tego uszkodzenia serwis odmówił mi darmowej naprawy reklamacyjnej i wycenił koszt wymiany szybki na ponad 600zł!!! Nie dostałem informacji że uszkodzenie doprowadziło do usterki na którą zgłosiłem reklamacje, druga sprawa że jedna od drugiej pojawiła się w dużym odstępie czasu.

    W jaki sposób mogę się odwoływać?

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

    EDIT: Ok, mam protokół kosztorysu u siebie. Serwis stwierdza że WYŚWIETLACZ jest uszkodzony i proponuje jego naprawę za wyżej wymienioną kwotę. Szkopul w tym że WYŚWIETLACZ działa idealnie. Wyświetlanie i dotyk brzytwa. Wiem co oddałem na gwarancje i co reklamowałem. Oddałem na gwarancje telefon z uszkodzinymi elementami obudowy (przetarcia, pęknięcie szybki, wedle producenta i tak nie podlegają gwarancji, ale przecież ich nie reklamowałem :) ) a reklamowałem działanie telefonu. Producent jako możliwy powód odmowy naprawy gwarancyjnej nie wymienia podanych w poprzednim zdaniu uszkodzeń.

    Wobec czego jak to możliwe że nagle uszkodzony jest WYŚWIETLACZ?

    Będę walczył gdyż gwarancja bez potrzeby szczególnej interpretacji mówi wszystko jasno i pokazuje że nie zostałem potraktowany wedle jej zasad.

    Edytowane przez Zuberek42

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    manfi
    Napisano (edytowane)

    Po prostu udaj się do Rzecznika Praw Konsumenta. Pomoże Ci sporządzić odpowiednie pismo poda wytyczne i/lub włączy się do sprawy. 

    Tutaj masz stronę wraz z wyszukiwarką dla Twojej lokalizacji https://uokik.gov.pl/rzecznicy.php

    Powodzenia!

    Edytowane przez manfi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Możliwe że serwis aby naprawić Twój telefon, musi zdjąć szybkę którą uszkodziłeś a ta zapewne się rozleci co uniemożliwia naprawę. Logicznym się wydaje, że serwis zaproponował więc odpłatną wymianę szybki by móc nieodpłatnie zająć się opisywaną przez Ciebie sprawą. Oczywiście to tylko moje przypuszczenia, ale tak często bywa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podczas przeprowadzki zgubiło się, lub zostało wyrzucine pudełko od Xperii mojej siostry. Niestety po prawie półtora roku ma problem z wyświetlaczem co jest bardzo częste w tym modelu. Na stronie mysupport mam gwarancję do 2017 go na ten telefon, ale nie mam dowodu zakupu. Jeżeli wysłał bym telefon siostry bez faktury lub dowodu zakupu sami by doszli gdzie był kupiony itd, czy musiała by się pogodzić z naprawą z własnej kieszeni? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stream

    W jaki sposób był zakupiony telefon? Przez internet czy może w sklepie stacjonarnym? Płatność kartą czy gotówką? Jeśli kartą lub przelewem przez internet to można próbować wydrukować potwierdzenie transakcji i to dołączyć jako dowód zakupu :).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam , oddałem telefon do naprawny (gwarancje) do Plusa w  swoim miescie z powodu mn.i gubienia zasięgu . Dzis zadzwoniłem do CCS i powiedzieli mi ze telefon nie został naprawiony i operator raczej musi wymienić mi na nowy . I teraz jest pytanie , czy telefon zostanie wymieniony w salonie w którym nie został on kupiony lecz wysłany na gwarancje czy w tym salonie gdzie był kupiony ? ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam czy ktoś wysyłał telefon w plusie na gwarancje i rezultatem było to że dostał wiadomość od CCS ze telefonu nie naprawili bo nie maja częsci zamiennych i trzeba sie zgłośić u operatora po wymiane telefonu ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x