Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    RZN

    Wybaczcie, że tak późno, ale miałem kilka spraw.

    Zrobiłem to, co napisał somebody101, czyli wysłałem telefon do sklepu, dołączyłem notkę, że ekran zepsuty i naprawa ma być gwarancyjna. (Kurier niby 19 zł w jedną stronę, lecz nie musiałem nic płacić). Wysłali do CCS, wszystko trwało jakieś 6 dni roboczych. Wymienili ekran, mam już telefon ~3 tygodnie, wszystko działa ok. Mogę polecić PrestigeGSM.

     

    A tak poza tym, problem z ekranem zauważyłem wtedy, gdy chciałem zmienić nasycenie kolorów wyświetlacza. Jako, że była noc/słońce zaszło, aby to zrobić musiałem wyłączyć filtr niebieskiego światła. Wybrałem "Podstawowy", bawiąc się suwakami balansu bieli zauważyłem lekkie zażółcenie prawej połowy ekranu... Filtr nieb. światła ma coś z tym wspólnego, czy zbieg okoliczności? Miałem przedtem Samsunga z AMOLEDem, na którym nie dało się ustawić nasycenia kolorów, jako filtru światła używałem Twilight, było OK. Teraz, w S7, mam taką opcję wbudowaną w system (która mi odpowiada) więc po co instalować dodatkową aplikację?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    xiko
    Napisano (edytowane)

    Witam,

    Dzisiaj miałem problem z włączeniem telefonu. Po prostu padł i nie chciał się włączyć, wreszcie włączył się sam. Pytanie czy gwarancja obejmuje również problem z oprogramowaniem? Nie mam aktualnie dostępu do pudełeczka, w którym mam papiery z opisem gwarancji itd, a więc muszę spytać tutaj. Telefon to Xiaomi.

     

    Edytowane przez xiko
    Poprawiłem temat. Proszę lepiej opisywać tematy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oddajesz na gwarancje z powodu, iż telefon nie załącza się. Ty nie musisz znać powodu iż jest to oprogramowanie czy płyta główna.
    Od tego jest serwis, jeśli stwierdzi że to wina oprogramowania to wgra nowe, albo wyminią płytę.

    Normalnie oddaj na gwarancji.

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Mokrad

    Czesc. Otoz dostalem informacje z serwisu ze moja XPERIA M5 wraca naprawiona. Wszystko git okej ale kuźwa..
    To jest nowy model po wymianie. Wczesniejszy musial odwiedzic serwis 5 razy by wymienili na nowy egzemplarz. Obecny wraca już 5 raz z serwisu "naprawiony".. już mam dość tego..
    Jak wygrać z serwisem by wystawili w końcu to /ciach/ oświadczenie albo cokolwiek innego zrobili niz naprawiali cos co i tak zaraz sie znowu stanie?!
    Usterka co przyjazd ta sama.

    Edytowane przez spec-naz1
    Niecenzuralne słownictwo. Regulamin pkt 3.2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam szanowne grono. Słuchajcie. Wysłałem przez salon play tel xiaomi redmi 5 na gwarancji ponieważ po lewej stronie wyświetlacza pojawiły się paski i ta lewa strona ( dotyk nie działał). Dziś otrzymałem info, że naprawa będzie na mój koszt ( szlag mnie trafił), bo obchodzilem się z tel jak z jajkiem. Zdjęcia z serwisu mam i co mnie zastanawia, to ta czerwona plamka na dole, której nie było. Nie rozumiem też fotki, która zrobił ten pan w serwisie gdzie widać bok tel, a na zdjęciu nic nie przedstawia. Pracownik salonu oglądał tel i opisał co się stało. Żadnych informacji na temat owej plamki, ani też jakichkolwiek zewnętrznych uszkodzeń nie było. Odmowilem naprawy na mój koszt, gdyż za zaistniałą sytuację nie mogę odpowiadać. Tel kazałem odesłać do salonu i zobaczę jak wygląda, bo może się okazać, że został uszkodzony przez firmę kurierską w drodze do serwisu. Co zrobić w takiej sytuacji jeżeli na tel nie będzie żadnych zewnętrznych uszkodzeń, a serwis odmówił naprawy gwarancyjnej. Przecież to jak walka z wiatrakami. P. S. Tej biakej jasnej plamy w prawym dolnym rogu również nie było. Nie wiem dlaczego tak wyszło na zdjęciu tego pana z serwisu. 

    Screenshot_2018-11-08-13-18-36.png

    Screenshot_2018-11-08-13-18-23.png

    Edytowane przez Pawel44v

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    Zdjęcie miało chyba pokazać, że jest lekko wygięty.

    @up

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Też to podejrzewałem... No to teraz czuję, że będzie " jazda" bo ja tel oddałem w idealnym stanie wizualnym., a co kolega myśli o tej " tajemniczej" plamce, której nie było. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Camulos

    a zrobiłeś zdjęcia telefonu przed przekazaniem go do operatora na naprawę gwarancyjną,
    masz jakiś opis przyjęcia go przez pracownika salonu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No właśnie zdjęć nie zrobiłem ( nie sądziłem, że taka sytuacja może mnie dopaść, a opis na fotce. 

    1541698559195-1433816081.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy do realizacji gwarancji samsung potrzebny jest paragon? Gdzieś zapodziałem a ekran się wypalił ;(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x