Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    spec-naz1

    @krzyhox Nie wiem czy jest to zależne od dystrybucji, ale w plusie zawsze był potrzebny dowód zakupu. Podejrzewam, że jest tak wszędzie, zresztą nigdy się nie spotkałem z sytuacją, aby taki dowód zakupu wymagany nie był

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Witam, posiadam lekki problem z serwisem proline.pl.

    Kupiłem u nich Redmi Note 4 i wysyłam już w ciągu 3-4 miesięcy 3 raz telefon na gwarancję bo znowu nie ładuje. Czy mogę jakoś zadziałać by dostać nowy telefon?

    Bo jak mam co chwilę im wysyłać telefon to ja dziękuje.

    -

    Pierw port do ładowania mi wpadł to dali z powrotem na miejsce, a za drugim razem wymienili baterie lecz teraz po 3 tygodniach użytkowania baterii nie naładuje żadna ładowarka 1A,2A ani 3A (tzn. dioda od ładowania świeci lecz % spadają)

    Edytowane przez spec-naz1
    Tematy zostały połączone

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kubulwg

    Ewidentnie uszkodzona płyta główna. Wymienia na nowy jeśli odeslesz

    Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Będę oddawać telefon do Media Expert (1,5 roku od zakupu, czerwona poświata przy nagrywaniu w 60 i 120 kl/S) i tutaj mam trzy pytania:

    1. Gwarancja czy rękojmia? Na gwarancji wiadomo, spróbują naprawić, ewentualnie wymienią na nowy. Myślałem nad rękojmią z znaczeniem zwrotu pieniędzy lub wymianą na nowy egzemplarz (z czego sklep może się spróbować wywinąć wymianą na nowy lub naprawą). 

    2. Pakować w oryginalne opakowanie z ładowarką czy dać sam telefon w opakowaniu zastępczym?

    3. Zgrać pliki, zrobić zdjęcia przed oddaniem, czy coś jeszcze dobrze zrobić przed oddaniem telefonu?

    Motorole przyjmuje owiany złą sławą Regenesis (teraz CTDI) stąd moje obawy rosną do obawy n-tej. 

    Edytowane przez Zapukoholik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Widzę że kolega @Zapukoholik też ma problem z Motką, więc pomogę:

    1. Na zwrot pieniędzy nie licz. Wymienią na nowy jeśli naprawa będzie nieopłacalna (to już ocenią sami) lub gdy po naprawie wciąż będzie problem. 

    2. Dałbym w zamiennym. Jakbyś dawał w oryginalnym, zwróć uwagę aby spisali to i zawartość pudełka. 

    EDIT: Lepiej dać w oryginalnym (info ze sklepu. 

    3. Kazałbym jeszcze wpisać do protokołu stan telefonu. Szczególnie jeśli telefon nie posiada rys na ekranie czy obudowie. 

    Odpowiadając na pytanie "gwarancja czy rękojmia" do którego sam mam trochę wątpliwości: Jak masz blisko do sklepu, idź z telefonem do sklepu - pracownik powinien potwierdzić stan telefonu. Oddając na gwarancję, sklep będzie tylko pośrednikiem. Reklamując to sklep będzie stroną, choć i tak odeśle telefon do serwisu. 

    Edytowane przez Hello_Moto
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Co mogę zrobić w sytuacji kiedy oddawałem telefon do sklepu na gwarancje bo leciał dosyć mocny szum z głośnika podczas rozmowy/słuchania muzyki i na gwarancji w telefonie w serwisie regeneris został wymieniony głośnik ale po odebraniu telefon dalej ta wada występuje i tym razem oddałem telefon do sklepu na rękojmie z ta sama wada z zadaniem wymiany na nowy telefon ale regeneris tym razem stwierdził ze z telefonem wszystko jest okej i jest zgodny ze specyfikacja producenta?

    Edytowane przez danielos000

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy to prawda ze do telefonow sony nie trzeba miec dowodu zakupu w razie wysylki na gwarancje wystarczy podac numer imei?

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    juh
    Napisano (edytowane)

    Proszę o poradę, gdzie mogę wysłać swój telefon BlackBerry Motion na gwarancję? Sklep (oficjalny dystryburor w PL firma PROGET w Bielsku-Białej) w którym zakupiłem telefon już nie świadczy usług i zostałem sam na sam z uszkodzonym dotykiem telefonu. Telefon na gwarancji jeszcze pół roku. Ktoś coś doradzi?

    Edytowane przez juh

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x