Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    ssebal

    Dzięki za pomoc napisałem do tego czlowieka...

    Wysłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    A co jeżeli mam TYLKO fakturę bez IMEI lub SN?

    To wtedy powiniennes posiadac wypelniona karte, bo serwis moze lecz nie musi nie uwzglednic tego dokumentu - na chlopski rozum skad wiadomo ze ten fon a nie inny :)

    Wysłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja kupiłem galaxy 2 z uwalonym imei, z papierów tylko wypełniona karta gwarancyjna, napisałem maila do samsunga czy mi uznają naprawę gwarancyjną tylko na podstawie tej karty, w załączniku skan karty i zdjęcie numeru imei pod baterią, po dwóch dniach dostałem odpowiedź że prośba rozpatrzona pozytywnie i mam kurierem wysłać telefon. Więc bez faktury tez się da ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Androl

    Witam

    Mam kilka pytań odnośnie gwarancji z moją motorolą defy

    1.Czy muszę mieć 18 lat aby oddać telefon na gwarancję?

    2.Lepiej oddać telefon do playa czy bezpośrednio do serwisu?

    3.Co muszę mieć oprócz telefonu aby oddać go na gwarancję?

    4.Chciałbym ubiegać się o wymianę telefonu na nowy bądź wymianę na inny.Ostatnio zaczęły dziać się z motką dziwne rzeczy np.dotyk po pewnym czasie przestaje reagować pomaga tylko zablokowanie i odblokowanie telefonu,przez pewien czas gdy próbowałem włączyć ASTRO telefon się zawieszał i restartował,jeszcze grałem kiedyś w N.O.V.A 2 no i trochę zaczął się grzać no i temperatura była całkiem spora bo aż 47C ale to nie koniec,wyłączyłem grę a on dalej się grzeje.Odczułem też nagłe skoki temperatury normalnie czułem że bateria się chłodzi powoli a tu nagle coś mnie zaczyna parzyć ale po chwili temperatura znowu spada i jeszcze raz ciepełko.Wyciągnąłem baterie ostudziła się włożyłem z powrotem no i już się nie grzał.

    No i obudowa...

    Na tym zdjęciu widać ze szkiełka chroniącego aparat po prostu nie ma.Nie wiem co się z nim stało jak kupiłem telefon już go nie było.Na tym zdjęciu zaś widać zaślepkę wejścia USB która jest po prostu twarda tak jakby plastikowa i nie trzyma się obudowy.Dla porównania mam drugą defy i tam zaślepka jest w miarę miękka i dobrze trzyma się obudowy.

    No i najgorsze klapka.

    Tutaj widać samoczynne pęknięcie klapki.Ale to jeszcze nie jest najgorsze.Przez to pęknięcie klapka nie jest dociśnięta do końca i lata w górę i w dól i przy okazji sama się odpina.Chciałem pozbyć się tego defektu na własną rękę i w ruch poszło super glue.Tutaj i tutaj widać efekty mojej pracy.Czy takie coś przejdzie czy lepiej powiedzieć że klapka się zgubiła?

    5.Czy z tym wszystkim co tu opisałem mam szanse wymiany na nowy egzemplarz bądź wymiany na inny telefon jakim jest se xperia neo v?Motka sprawia mi coraz więcej przykrości.Telefon jest z Playa i sprawdzałem ceny neo v jest o wiele tańsza od defy więc chyba opłacało by im się wymiana na tańszy telefon.

    Proszę o odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Androl

    A co z tą klapką?Jak nie oddam jej w zestawie to nie przyjmą do naprawy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bardzo możliwe, że nie zauważą nawet..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    majju

    Chcialem zakupić używany przez kilka miesięcy telefon htc w komisie. Pierwotny własciciel kupił ten telefon prawdopodobnie w jakiejś sieci sklepów typu saturn lub sklep dla idiotów, w pudełku nie zostawił paragonu. Sprzedawca powiedział mi że karta gwarancyjna jest czysta więc może ją podbić i wystawić mi paragon, wtedy telefon będzie miał 24 miesiące gwarancji producenta. Czy w przypadku wysłania telefonu do regeneris taka gwarancja będzie uznana?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam telefon (galaxy nexusa) + pudełko ze zgodnym imei + tą małą książeczke gwarancyjną + fakture zakupu + paragon lecz nie ma podanego na nich numeru imei.

    Czy to nie problem?

    Czy może się do nich wybrać żeby dokonać jakiejś korekty?

    57cf70e3-8f5b-87b0.jpg

    Wysłane z mojego Galaxy Nexus

    Edytowane przez maario78

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x